Pożegnanie

Miłości mojego życia,

Kiedy umiera miłość… cały świat staje się czarno biały i nagle ptaki przestają śpiewać.

Wszystkie uśmiechy zdają się być tylko fałszywą maską, która skrywa złamane nadzieje.

I wszędzie, i wszędzie widzę Twoje imię...

Boli mnie serce, gorzkie łzy nie pomagają mi wcale, bo wyblakły barwy, którymi malowałeś mój świat

Kiedy umiera miłość… świat opada na jedno kolano i szepcze w ciemność modlitwę pełną żalu.

A ja chcę tylko byś widział, jak płacze moja dusza. Chcę byś pojął, że mój dzień zaczynał się od Twoich oczu.

I wszędzie, i wszędzie słyszę tylko Twój głos...

Budzę się tylko po to by jeszcze raz umrzeć na nowo, a cały mój dom zamknął się w kuli cierpienia.

I nikt nawet nie słyszał, jak mocno me serce biło dla Ciebie, i nikt nie widział raju, który widziałam przy Tobie.

I nikt się nigdy nie dowie, jaka piękna była nasza historia, i nikt, nawet Ty, nie spostrzeże jak powoli w bólu tym konam.

Na zawsze Twoja

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • NataliaO 01.06.2015
    Smutno :( ładnie napisane,/świat opada na jedno kolano i szepcze w ciemność modlitwę pełną żalu. piękne słowa ; 5:)
  • Mroczhna 01.06.2015
    :(
    5/5
  • Chris 18.06.2015
    Moja Droga... Twój ból wrzera się w moje serce i pozostawia w nim otwartą ranę. Tekst jest bardzo uczuciowy. Pełen nieznośnej męki duszy. Czuję jakbym Cię widział po drugiej stronie szklanej barykady. Nie słyszał, ale widział wszystkie uczucia. 5!
  • Marzycielka29 18.06.2015
    Nie moge inaczej 5:)
  • Ekler 19.06.2015
    Ah tak bardzo chciałbym się do czegoś przyczepić, ale nie mam do czego. Bardzo poruszający, krótki opis. Ja się wczułem i każdy kto chociaż raz w życiu czuł się podobnie, utożsami się z tym opisem i przywoła w pamięci tę chwilę. Może chwilami lekko przesadzone, ale jednak tworzy spójną całość.
    Dam Ci 5, bo co? Zabroni mi ktoś?
  • Bluel02 19.06.2015
    Smutne, ale piękne. Ładnie napisane, przyjemnie sie czytało. Czułam jak prawie płakałam (który to już raz? :) )
    Zostawiam 5 :)
  • Ktokolwiek 18.07.2015
    Nie wierzę w miłość. Dlatego nie ocenie tego tekstu.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania