deleted

deleted

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Zabieram się do poprawek zanim ruszę dalej, więcej opisów, lepsze dialogi, więcej konfrontacji. Jak będę wiedział na czym stoję dokończę historię. Dziękuję za opinie i rady, postaram się możliwie dostosować.
  • NataliaO 15.03.2015
    Zakończenie jest dość interesujące. Jednak koniec wydał mi się dość prosty, a dialog początkowy sztywny. Całość opowiadania jest jednak naprawdę bardzo dobra. Trzeba czekać nad dalszą część. Miło, lekko i przyjemnie się Ciebie czyta. Dam 4:)
  • właśnie dla tego przerwałem teraz, muszę popracować na tym, usunąć niespójności, fabuła dosyć drastycznie się zmieni/poszerzy, ale zamysł będzie identyczny. to jedyne co w życiu wyskrobałem z opowiadań, nie mogło wyjść za dobrze ;) dzięki za dotrwanie do końca
  • co ważniejsze, najlepsze pomysły na jakie wpadłem dopiero w cz. 2/3
  • NataliaO 15.03.2015
    Bardzo miło było dotrzeć do końca :) oj czekam na te pomysły :)
  • Prue 22.03.2015
    Jest tak, że kiedy zaczęłam Ciebie czytać skojarzyłeś mi się z tekstami Ślepca z Metra. Dużo dobrego, świetne pomysły, bohaterzy doskonali, interesujące tworzenie przygód, a w tym wszystkim mało emocji. Rozumiem, że przygodowe, fantastyczne lub historyczne opowiadania muszą być nie co oschłe ale bez przesady. Powinno wplatać się wątki, które nadają koloru historii. Wprowadzą dobre jak i złe emocje.
    Twoje opowiadanie jest ciekawe. Ma kilka plusów, podobały mi się postacie. Dialogi jednak są mało naturalne. Opisy brawurowe, dzięki czemu przykuwają uwagę.
    Dużo włożyłeś pracy w opowiadanie. Musiałeś nie źle się napocić, wymyślać, i rysować. Ode mnie za całość 4, choć wielką ochotę miałam dać 3. Jedyny chyba rozdział, który zapamiętałam to Rozdział 11. Miał w sobie taką swobodę treści.
    Dam 4
  • Dzięki. Uczciwie, nie popisałem się. Za szybko pisane, chciałem na szybko dobrnąć do pewnego momentu widząc, że rozkleiła mi się historia z powodu dodawania nowych pomysłów. W wersji poprawionej, będzie lepiej, teraz na prawdę się przyłożę. I uwzględnię krytykę oczywiście. Serdecznie dziękuję za wizytę.
  • Prue 22.03.2015
    Ja uważam, że lepiej iść dalej niż poprawiać coś co już jest. Napisane opowiadanie jest dobre, tylko czasem coś brakuje i tyle.
  • Fabuła się nie klei, doszło wiele bdb pomysłów, które tworzyły by następne rozwarstwienia. Nie chcę marnować potencjału opowieści, buduję fundament, pod coś niesamowitego ;) Dziękówka za rady, jeszcze raz. Tylko krytyka i praca nad sobą rozwija
  • Gruchot 01.06.2015
    Co tu się dzieje :O
  • Ktokolwiek 01.06.2015
    Gruchot, ty też masz napisane tylko "deleted" ? troszkę mnie to przeraża...
  • poszła cenzura
  • Anonim 01.06.2015
    autocenzura?
  • Ktokolwiek 01.06.2015
    Ale dlaczego? :( co się stało?
  • Tak, autocenzura. Coś mi od*****ło i sporą część straciłem bezpowrotnie, idiota
  • Gruchot 01.06.2015
    Ktoś tu coś rozumie?
  • Anonim 01.06.2015
    ach...to po prostu dementia desperata :) tak bywa u twórców, też to miewam
  • Anonim 01.06.2015
    "ach...to po prostu dementia desperata :) tak bywa u twórców, też to miewam" Brzmi groźnie :0 Da się to leczyć? ;)
  • miałem zły dzień, usunąłem wszystko i zapomniałem, że wiele kopii było tutaj jedynymi jakie miałem :)
  • Anonim 01.06.2015
    Ale Fail :0

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania