***

***

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • the_endrju 29.04.2016
    Tekst świetny, ale denerwuje mnie strasznie tytuł zapisany małą literą... 5
  • Neurotyk 29.04.2016
    endrju, czasem tak musi być :) Dziękuję za opinię :)
  • Rasia 29.04.2016
    Urzekł mnie w tym wypadku minimalizm. W tym wypadku im mniej słów, tym bardziej są dotkliwe. Świetna jest zwłaszcza ta strofa z piłką, że to tylko zabawa. Odczułam takie nawiązanie do dziecięcego poznawania świata. Dzieci nie są jeszcze nauczone bólu, nie zawsze potrafią zrozumieć, że kogoś zranią, nawet jeśli są bardzo wrażliwe i otwarte. Tak po prostu jest. Tutaj z kolei ta strofa skojarzyła mi się z takim celowym wypieraniem przez człowieka możliwości, że kogoś rani. W każdym razie bardzo mi się podoba, zostawiam 5 :)
  • Neurotyk 29.04.2016
    Rasiu, dziękuję za refleksję :) Pisałem pod kątem trochę anioła Szymona Szczechowicza, co siedział anioł zmokły... Szymon, pozdrawiam :)
  • alfonsyna 30.04.2016
    "Schnie i czeka na życie" - a życie cały czas toczy się niejako obok niego, normalnym trybem, bo niby czemu miałoby być inaczej? Trochę się mi nasunęła refleksja, że zwykle szukamy w życiu czegoś wyjątkowego, niespotykanego, a mimo to nie potrafimy zauważyć tych codziennych wyjątkowych rzeczy, które mamy przed nosem. Taka natura człowiecza. :) 5.
  • Neurotyk 01.05.2016
    alfonsyno, " a życie cały czas toczy się niejako obok niego, normalnym trybem, bo niby czemu miałoby być inacze". Dziękuję za refleksję :)
  • Tina12 01.05.2016
    O oto jak aniołstał się uczłowiczniony.
    Tekst na 5
  • Neurotyk 01.05.2016
    Tino, tak można też właśnie powiedzieć :) Dziękuję za CIEKAWĄ puentę :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania