.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Florian Konrad 01.04.2019
    gdzie strumień błogo płynie z wolna, rozsiewa zioła maj :) no sorki, ale tak mi się skojarzył ten wers :)
  • Artboqk™✍ 02.04.2019
    Florian spoko ;-) W sumie nie dziwię się w końcu wiosna...
    Pozdrawiam!
    Miło, że zajrzałeś.
  • Canulas 01.04.2019
    Nie wiem sam, Artboqu. Szanuję jak zwykle za dystyngowany, wytworny rozkład jazdy, ale chwilowo chyba bardziej "ocham" i "acham" nad treściami zabarwionymi prawdamo unurzanymi w brudzie, więc trochę nie dla mnie. Ale byłem. Czytanie poczyniłem.
  • Artboqk™✍ 02.04.2019
    Hejka Canulas :-) Cieszę się, że zagladasz i czytasz. Każdy czytelnik na wagę złota, nie ma co.
    Pozdrawiam!
  • Wrotycz 01.04.2019
    Wnętrze zakrytego morza - to mnie kręci, jak wszystko co nawet metaforycznie z wodą wiązane.
    Spokój procesu myślenia, jest cool.
  • Artboqk™✍ 02.04.2019
    Dzięks Wrotycz :-) Cieszę się, że coś zwróciło twoją uwagę. Rzeczywiście metafory potrafią czasami ubrać całość w naprawdę dobre szaty. Niektórzy poeci mają szykowne wdzianka na całe zycie ;-)
    Pozdrawiam i miło, że zajrzałaś!
  • Angela 01.04.2019
    No i jak tu nie dać pińć, kiedy tekst przedni.
  • Artboqk™✍ 02.04.2019
    Dzięks Angela :-) Cieszę się, że wiersz się spodobał. Mam nadzieję, że pewne wersy dały do myślenia albo trafiły w to i owo ;-)
    Pozdrawiam, fajnie cię widzieć pod moim tekstem!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania