-----(wykasowany)-----

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • A. Hope.S 16.07.2019
    " Panie redaktorze. Toż to psia kupa przez palce przelatuje, płynna się robi. Jak tu żyć, jak tu żyć?..." Antoni, ty to potrafisz. :D
  • Anonim 16.07.2019
    Wiesz, Hope, to chyba pierwsza moja humoreska, z której jestem zadowolony :)
    Może i się nauczę pisać śmiesznie, co było jeszcze niedawno dla mnie nieosiągalne.
  • A. Hope.S 17.07.2019
    Antoni Grycuk A jednak ci sie udało. To sie ceni. Pozdrawiam.
  • pkropka 16.07.2019
    Ciężki zestaw. Ale podszedłeś z humorem i dystansem. Tylko króciutko... :P
    I czemu prawie TW? Eksperyment jest, zestaw jest, zabawa jest ;)
  • Anonim 16.07.2019
    To prawie trenich wyobraźni, bo to pisałem na takim kółku pisarskim, na które czasem chodzę, a nie chcę nazywać czegoś "obcego" mianem TW. Zestaw sam wybrałem spośród wielu i zanim nie zacząłem pisać, nie wiedziałem, o czym będzie tekst. A jest taki krótki, bo na napisanie tego było 15 minut – od zera do gotowca.
    Fajnie, że Ci się podobało.

    Pozdrawiam.
  • pkropka 17.07.2019
    O widzisz. A śpiąca ja się zastanawiała, że nie widziałam takiej postaci, ani takiego zdarzenia w puli. Ale uznałam, że to moja pamięć szwankuje ;)
    To wiele wyjaśnia.
    15 minut... Króciutko. Podziwiam, że tak szybko stworzyłeś tekst.
    Pozdrawiam też :D
  • yanko wojownik 17.07.2019
    Zarąbiste, odsłona nowego stylu.
  • Anonim 17.07.2019
    Yanku,
    ciesze się, że przypadło Ci do gustu.
    Chyba będę częściej tam jeździł. Może zrodzi się faktycznie nowy styl?
    Tamtemu miejscu zawdzięczam dużo mojej kreatywności, bo przychodziłem tam prawie bez pomysłów, a teraz nie ma z nimi problemu. Taki pisanie rozwija, jak cholera.
    Dzięki za słowa.
    Pozdro.
  • JamCi 17.07.2019
    Ooo fajne :-) zazdro, że masz gdzie.
  • Anonim 17.07.2019
    Dwa lata temu, gdy byłem bezrobotny i nie miałem co ze sobą zrobić, zacząłem się rozglądać za wszelkimi zajęciami i znalazłem m.in. to. Gdybym miał czas, to chodziłbym częściej. Choć po wczorajszym dniu (ach...) chyba zacznę.
    Dzięki za czytańsko.
    Pozdrawiam.
  • JamCi 17.07.2019
    Antoni Grycuk a tam dzięki, ja dzięki za smakowite czytańsko z rańca.
  • Canulas 17.07.2019
    Do tekstu podszedłem od dupy strony, bo po przeczytaniu komentarzy. Treść w pewien sposób ciekawa, ale albo nie umiem wyłapać wszystkich smaczków, albo tekst ich nie ma, a moje poszukiwanie to niepotrzebna nadinterpretacja i dorabianie skomplikowania czegoś w gruncie prostego.
    Prostego, co nie znaczy - złego.
    Podobało się umiarkowanie, choć bardzo szanuję przejrzystość w zapisie.
  • Anonim 17.07.2019
    Canu,
    bo tu raczej nie ma "zawoalowanych" smaczków. Tekst jest przejrzysty i dosłowny.
    Przesłania czy podteksty to zawieram w moich poważnych tekstach, a tu to czysty humorystyczny absurd.
    Dzięki za słowa.

    Pozdro.
  • Dekaos Dondi 17.07.2019
    Antoni Grycuk→No i fajnie! Aż sobie wyobraziłem, jak wycieka między palcami. I ten nazwy w tekście.
    Kto w płaszczu przeciwdeszczowym - nasz, kto bez płaszcza - nie nasz:) Nie można obrażać deszczu.
    To nie zgodne z jedyną słuszną tezą. A że kupy przciekają. Czy ktoś zabronił noszenia rekawiczek ochronnych? No nie.
    Deszcz jest dobry, słońce złe. Kto myśli inaczej, co go czeka wie.
    A jednak podtekstów można się doszukać, gdy człek chętny po temu:)) Pozdrawiam→zmoknięte 5
  • Dekaos Dondi 17.07.2019
    Kto w płaszczu przeciwdeszczowym - nie nasz, kto bez płaszcza - nasz:)→to zależy z której strony spojrzeć:)
  • Anonim 17.07.2019
    Dekoś,
    dzięki za czytańsko i podobańsko. No i za dywagacje.
    Ano napisał mi się taki tekst. Jak już pisałem, cieszy mnie niezmiernie, że wreszcie jakaś humoreska wyszła.
    Do poczytania pod tekstami.

    Pozdro.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania