Próba

Każdy szuka własnego miejsca na ziemi. Niektórzy szybko znajdują, a inni nawet całe życie. Człowiek sprawdza swoje możliwości i szacuje na ile go stać.

Ja wiem jedno spróbowałam czegoś innego. Odważyłam się pisać o życiu oraz o uczuciach, które noszę w sercu. Jednak po kilku tekstach, które napisałam mówię, że to nie dla mnie. Nie jest to mój świat. Jednak lepiej wychodzi mi fotografia. Jest prostsze do wykonania i zrozumienia. Słowa wyrażane są na zdjęciu, które zostało wykonane.

Nie należy pchać się do świata, gdzie nie pasujemy i nie jest dla nas stworzone.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • xKapiter 23.02.2016
    Masz 5 bo musiałem się zatrzymać i pomyśleć
    na tym co piszesz. Dobre ;)
  • Karo 24.02.2016
    Rozpisz się następnym razem ;) 4
  • elenawest 24.02.2016
    Przyjemny tekst, ale o wiele za krótki. 4
  • berni 24.02.2016
    Nie dacie mi spokoju chyba z tym pisaniem. Chce z tym skończyć. Dziękuję za miłe słowa
  • elenawest 24.02.2016
    No bo nie kończ ;-) to proste :-)
  • berni 24.02.2016
    elenawest nie dla wszystkich
  • elenawest 24.02.2016
    berni czemu? Dobrze przecież piszesz
  • berni 24.02.2016
    Życie nie układa się po naszych myślach lecz tworzy je los.
  • elenawest 24.02.2016
    Tyle, że los możemy kształtować wedle własnego zamysłu
  • Rasia 24.02.2016
    "Niektórzy szybko znajdują, a inni nawet całe życie." - błąd logiczni. Jedni znajdują je szybko, a inni znajdują go całe życie? Chyba szukają albo coś podobnego ;)
    "szacuje na ile go stać." - przecinek po "szacuje"
    "Ja wiem jedno spróbowałam czegoś innego" - przecinek po "jedno", a najlepiej myślnik.
    "które napisałam mówię" - po "napisałam"
    Przesłanie dosyć fajne, ale ja nie zgadzam się z opinią, że lepiej uciekać się do tego, co łatwe. To właśnie te rzeczy okupione największym trudem dają najwięcej satysfakcji i wymagają od nas najwięcej, przeskoczenia samego siebie. Zostawiam bez oceny, bo za krótkie jak dla mnie i osobiste. Powodzenia z następnymi tekstami ;) Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania