Nic

Xx

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Anonim 27.02.2017
    chyba mi się włączył mikser, bo mam (z)mieszane uczucia. białaczka----to też rak.
    czytam i czytam, i nie wiem, czy Autorka zdaje się wpływać na uczucia czytelników, bo niby nie rak nieborak ale również, jakaś choroba, która rujnuje życie.
    dziwi mnie fakt, że nikt nie zatrzymał się i nie uśmiechnął do Autorki, czasu brakuje czy co?
    przecież uśmiech jest za free.
    jestem w połowie tekstu, zaraz dopiszę coś tam jeszcze.
  • Anonim 27.02.2017
    aha, zapomniałam film PRZECUDNY płakałam, jak oglądałam :( to chyba przez menopauzę :-/
  • Anonim 27.02.2017
    nie mam pojęcia czy to fikcja literacka czy samo życie, ale na miejscu Rodziców nie puściłabym dziecka z katapleksją na samotną TYGODNIOWĄ wycieczkę po okolicy, a jak autorka zemdleje? i znajdzie ją jakiś czubek, zamknie w piwnicy, będzie puszczał komedie albo horrory, od których autorka z wielkich emocji będzie nieustannie mdleć a on wtedy będzie...cieszył sie, jak pomylony, bo to będzie największa radość, doprowadzenie kogoś do skrajnych emocji, ha i co wtedy? proszę uważać!

    tekst bazujący na uczuciach, ale bardzo uświadamiający nas szaraczków, z jakimi problemami muszą żyć niektóre osoby, a my biadolimy, że kasjerka się do nas nie uśmiecha i ma posępną minę, TERAZ JUŻ WIECIE DLACZEGO!

    przepraszam, że tak dużo napisałam, ale wkurzona jestem, że nikt nie napisał ani jednego słowa, i nie zostawił ślad uśmiechu co za ludzie...
    więc ślę miliony uśmiechów i miliony gwiazdek :)
  • naczyjul 27.02.2017
    Bardzo dziękuję, strasznie mi miło!
    To fikcja, ale opowiadająca o życiu :)
    nie miałam pomysłu na fabułę, a jak natrafiłam na artykuł o dziwnych chorobach, pomysł zrodził się sam. Nie gniewam się za tak długi komentarz, a wręcz przeciwnie, dziękuję za poświęcenie chwilki na tak ciepłą i konstruktywną opinię. Co do białaczki, rzeczywiście mój błąd, zrobiło się z tego masło maślane, już poprawiam.
    Pozdrawiam cieplutko!
  • Szudracz 27.02.2017
    Przesyłam ogromny uśmiech z piąteczką na czele :)
  • naczyjul 27.02.2017
    Szudracz ooo, jak milusio! :) wielkie dzięki
  • Ja króciutko tylko. Piękny, dla mnie nawet wzruszajacy tekst. Czymże są nasze ludzi zdrowych problemy w porównaniu z tym czym boryka się osoba dotknięta taką chorobą. Na szczęście mimo wszystko nie traci chęci życia, na szczęście :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania