Prolog ,,Drużyny" Zapraszam do czytania i oceniania

Ok więc tak. Mamy 4 narody. Naród Ognia, Plemiona Wody, Świątynie nomadów powietrza i królewstwo Ziemi.

Bohaterowie.:

 

Aang-pochodzi ze świątyń nomadów powietrza. Jest awatarem. Włada 4 żywiołami i wchodzi w stan awatara.(wtedy jest w stanie zabijać miliony osób) Kocha Katarę. Ma 112 lat. 100 lat był w bryle lodu.

 

Katara-ma 14 lat. Pochodzi z południowego plemienia wody.

Jest miła, sympatyczna, opiekuńcza. Potrafi władać wodą i ludzkim ciałem w pełnie księżyca. Ma brata Sokkę.

 

Sokka- 15 letni zabawny głupek, który myśli tylko o jedzeniu. Nie ma żadnych mocy. Jest mistrzem miecza i chce zostać wojownikiem. Ma dziewczynę Suki i siostrę Katarę.

 

Toph-12-letnia mistrzyni magi ziemi. Jest niewidoma, lecz dzięki stopom doskonale wyczuwa, kto gdzie jest. Wymyśliła magię metalu. Lubi być ,,chamska".

 

Suki-wojowniczka z wyspy Kiyoshi (jest ich przywódczynią).

Kocha Sokkę. Jest wyrozumiała i miła. Jest bardzo zwinna. Ma 15 lat.

 

Zuko-jest nowym Władcą Ognia. Wygnany miał złapać awatara. Jego matkę wygnano przed nim, a ojciec go nie chciał. Faworyzował jego 15-letnią siostrę Azulę, która jest zła. Ma kochającego stryja i dziewczynę Mai. Nie lubi mówić o uczuciach, ponieważ nie nauczono go być czułym. Ma 16 lat.

 

Cała akcja toczy się po 100-letniej wojnie z Narodem Ognia. Każdy zajmuje się sobą. Do pałacu królewskiego Zuko przyjmuję 14 -letnią Lunę. Dziewczyna zauroczyła Aanga, który chodzi z Katarą. Toph poznaje Kaliego. Dziewczyna na początku nie wierzy mu, ale potem się do niego przekonuje. Katara postanawia zakończyć sprawę z Aangiem i wyrusza na Żarzącą Wyspę w drużyną. Zuko poszukuję matki, natomiast Azula próbuje ułożyć sobie życie, lecz potem wpada w kłopoty. Zmienia zdanie w sprawie zła i dobra. Zuko wpada w śpiączkę, w której jest w innym świecie. Poznaje tam dziewczynę i pomaga im stawicz czoło anty-magom. Sokka i Suki rozstają się podczas próby ocalenia młodego Władcy Ognia. Sokka wyrusza na biegun północny, natomiast Suki do Ba Sing Se. W tym czasie nowe społeczeństwo Ozaia, byłego władcy ognia i ojca Zuko, napadają na stolicę i podbijają ją, przy czym wojska wchodzą do Ba Sing Se i je również podbijają. Zaczyna się znów wojna, lecz przyjaciele muszą szybko zapobiec jej, aby następne nacje nie zostały zniszczone i przejęte. Czy im się to uda? Czy wszystkie spory ucichną? Jak zakończą się romanse? Czy drużyna się rozpadnie? Czytajcie rozdziały ,,Drużyny".

 

~Zutarianka

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania