Przechodzień
Patrzysz na mnie ledwie kilka sekund. Co widzisz?
Dziewczynę w glanach? Niską, chudą marchewę? Człowieka? Przedstawiciela homo sapiens z przeciwstawnymi kciukami?
Nawet nie wiesz, że to nie mój naturalny kolor włosów; że mam imię i nazwisko, wiek, adres czy ulubioną piosenkę; że te glany to podróby, a skórzana kurtka na mnie jest z ekologicznej skóry; że mam na sobie kilo tapety. Nie wiesz czy mam znajomych, rodzinę, przyjaciół czy chłopaka, jakiej jestem orientacji albo narodowości, w co wierzę.
Jest dla Ciebie tylko kolejnym mijanym przechodniem. Nie zapamiętasz mnie nawet na godzinę. Mijasz takich jak ja codziennie. Są dla Ciebie niczym.
Ty jesteś dla mnie tym samym.
Komentarze (14)
Napisz jeśli źle zinterpretowałam :).
Wiem, że to smutne, Kingkongon.
Nie wiem, czy byś wiedział, Slugolegionu (sorry, jeśli źle odmieniłam nick). Kobiety i dziewczyny dobrze się maskują. Miało to być trochę żartobliwe.
Nie znałam Twoich upodobań, Filip xD Rozumiem, że lubisz takie, jak ja? xD
2) Sługa
3) Sluga
4) Legion
5) SlugoL
6) Sług
7) Sługa Uniżony
8) SukaLegionu
9) Sakal (S-Sługa; Aka-Czerwony po japońsku; L-Legionu)
10) Sługalegionu
11) Sługa Legionu
12) Sluga Legionu
13) SlugaLegionu
14) SługaLegionu
Sporo z nich to prawie to samo, ale i tak jest tego sporo. No i jeszcze odmiany Sakala...
Ruda (nie naturalnie, ale już niedługo) i prawie zawsze w moich kochanych dziesięciodziurkowych glanach.
Napisz komentarz
Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania