.

 

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Florian Konrad 19.01.2019
    trochę brak przecinków
  • @utor 20.01.2019
    Dzięki Florian ;-)
  • Dekaos Dondi 19.01.2019
    Bardzo wymowny tekst. Można by przewrotnie rzec, że gdyby nie było: zła, to byśmy nie wiedzieli, że coś jest: dobrem, gdyż by zabrakło punktu odniesienia. Dobro cieszy, gdyż jest przeciwwagą zła. Niestety, dla wielu, odwrotność tego - jest dobrem.
    Zasada o której wspomniałeś, często działa; dobro wraca do nadawcy. Tylko należy pamiętać, że zło - też.
    Białe na czarnym - jest bardziej: białe i odwrotnie. Niestety, zło jest bardziej medialne.
    Sorry. Coś mnie wzięło po Twoim tekście.Pozdrawiam→5
  • @utor 20.01.2019
    Dzięki Dekaos Dondi :-) Piszesz bardzo mądrze i do rzeczy. Masz dużo racji.
    Nie toleruję zła. Jeśli wraca, to tylko dlatego, że mu pozwalamy. Bycie dobrym pozostawia tylko dobre rezultaty. Stąd przekaz: bądź dobry, a nie zły! Propaguj pozytywne postawy, piętnuj złe, i nigdy nie daj się zdominować większości. Wtedy białe będzie białe, a czarne, czarne, bez relatywizacji...
  • Wrotycz 19.01.2019
    Bardziej się zazdrości temu, kto czyni dobro. Może dlatego, że to o wiele trudniejsze od przywalenia mniejszym czy większym złem.
    Spłodziłeś mega utopię.
    A w dodatku nie wziąłeś pod uwagę, że często coś - odbierane w pierwszej chwili jako złe - okazuje się być w konsekwencji dobrem. Oczywiście nie mam tu na uwadze jednoznacznie złego zła.

    Interesujący przekaz. Zatrzymał.
  • @utor 20.01.2019
    Nie lubię słowa utopia (kojarzy mi się z brakiem pozytywnego spojrzenia na otaczająca nas rzeczywistość, którą sami kreujemy). Jest dla mnie bezpłciowe. To dla mnie frazes i slogan. Na wypadek czegoś, co wydaje się trudne do uchwycenia umysłem, a często też sercem.
    Na moje szczęście zobaczyłem jak niepomyślny obrót życiowych spraw okazał się bardzo dobry u wielu ludzi. Dlatego z takim przekonaniem i jednocześnie przejęciem popieram bycie dobrym. Tak niewiele za tak wiele...
  • Justyska 19.01.2019
    Jest tu idea z którą się zgadzam. To co posyłamy w świat wraca. Wysyłajmy dobro :)
    Pozdrawiam!
  • @utor 20.01.2019
    Dzięki :-) Witaj w moim świecie! ;-)
  • Justyska 21.01.2019
    @utor hej. Jak masz chwile i chec to zapraszam do moich drabbli nr 6 - Dobro zawsze wraca. ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania