Poprzednie częściPrzed konną jazdą

Przed konną jazdą

(Na koń! Koń to piękne zwierzę, a hippika jest wspaniałym, czynnym wypoczynkiem. Wpływa na dokrwienie, mięśnie, poprawę sylwetki, samopoczucie... po prostu samo zdrowie. Trzeba tylko pamiętać o... :) )

 

Gdy narowiste ujeżdżasz konie,

miej siłę w udach i zręczne dłonie.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • Akwadar 04.09.2020
    Prawisz jak rasowy jeździec ;)
  • Zdzisław B. 04.09.2020
    Jako dzieciątko natury, w wieku 6 - 7 lat lekko galopowałem na koniu na oklep, trzymając się tylko grzywy i kawałka sznurka zamiast uzdy :) Później skończyła się ta przyjemność... :( Teraz musiałbym od nowa się uczyć... ale miłość do koni pozostała :)
  • Akwadar 04.09.2020
    Zdzisław B. jazdy na rowerze, konno i seksu się nie zapomina ;)
  • Zdzisław B. 04.09.2020
    Akwadar Pierwsze i trzecie - zgoda :)
    Jeździectwo na oklep a w siodle i strzemionach to jednak całkowicie inna technika jazdy, każdej trzeba uczyć się oddzielnie. Może kiedyś zacznę po ...dziesięciu latach :)
  • Akwadar 04.09.2020
    Zdzisław B. znam kilku, którym się udało mocno po pięćdziesiątce, co do techniki - na oklep to podstawa, siodło bez obawy pójdzie gładko ;)
  • Zdzisław B. 04.09.2020
    Akwadar
    Mówisz? Hmm... muszę przemyśleć :)
  • Akwadar 04.09.2020
    Zdzisław B. tylko absolutnie nie myśl dwuznacznie! ;) :)
  • Zdzisław B. 06.09.2020
    Akwadar
    Jestem zbyt prosty chłop, aby myśleć dwuznacznie.
    P. Co znaczy "dwuznacznie"? Bo jajakobyły... ups! - ja jako były... aj! - jam jest prosty chłop i nie wiem, czym sie to je... :)
  • Pasja 04.09.2020
    O "Szał" Podkowińskiego.

    udami ściśnij za grzywę chwyć
    a w siodło wciągnij powabną rzyć
  • Zdzisław B. 04.09.2020
    :)))
    Rzyć w siodło i łęku się trzymać,
    narzucić jazdy rytm i w cwał!
    Tylko konia na raz nie zarzynać ;)
  • Jarema 04.09.2020
    Ładne, dałem 5.
  • Zdzisław B. 04.09.2020
    To i mnie przyjemnie, że się podoba.
  • laura123 04.09.2020
    Ja też dałam 5 za dwuznaczność.
  • Zdzisław B. 04.09.2020
    Jaka dwuznaczność, jaka dwuznaczność?! Ja tu o pięknie jazdy konnej, o galopadzie, o zdrowotności, o kontakcie z żywą naturą w najczystszej postaci... a tu mnie o dwuznaczność podejrzewają... No, po prostu Sodomia i Gomoria, no! ;)
  • laura123 04.09.2020
    Zdzisław B. dobra, dobra, już ja wiem, jakie Ty potrafisz przemycać treści, ale to właśnie jest fajne.
  • Zdzisław B. 06.09.2020
    laura123 No wiesz co?! Chyba w głowie mi nie grzebiesz, myśli nie podsłuchujesz, na widok publiczny nie wyciągasz? ;)
  • Pan Buczybór 04.09.2020
    Całkiem dobre. Każdy może pomyśleć o czym innym, a ostatecznie i tak wiadomo, o co chodzi :)
  • Zdzisław B. 04.09.2020
    O wciurności! Następny o coś mnie podejrzewa... Przecież to jednoznaczne jest... :)
  • Zdzisław B. jednoznacznie niejasne :)
  • Albo jasne niejednoznacznie :)
  • Zdzisław B. 06.09.2020
    Maurycy Lesniewski Ja tam się nie znam :P To czytelnik odbiera tak, jak chce odebrać ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania