Przemoc Psychiczna

w s t ę p :

Ola 12 letnia dziewczynka, która nie ma taty przeżywa okropną historię domową. Gdy skończyła 8 lat zaczęła się jej nie za miła atmosfera domowa.

 

u t w ó r :

Rozdział I

Okropne traktowanie przez mamę

 

Ósme urodziny Oli 13 stycznia. Wspaniałe przyjęcie po którym się zaczęło. Dzień po wspaniałym przyjęciu obudziła się wesoło ale po chwili humor spad na niezaciekowy bo taka panowała atmosfera domowa. Weszła do kuchni i radośnie jak zawsze przywitała mamę która piła kawę. Od razu Ola została odrzucona przez mamę co pierwszy raz się stało. Dziewczynka spytała smutno mamy dlaczego jest taka zła, ale ona ode pchała ją i krzyknęła '' idź sprzątać! ''. Ola ze smutkiem posprzątała pokój i poinformowała o tym mamę. Kobieta weszła do pokoju dziewczynki i zobaczyła porządek dziewczynki, a więc wszystkie zabawki rzuciła na środek pokoju i krzyczała '' że jest ofermą, leniem i że nie umie sprzątać'' po czym wyszła i trzasnęła drzwiami. Przez całe dwa tygodnie było tak samo 8-letnia Ola była poniżana, wyzywana i nie miała żadnego miłego kontaktu z mamą. Co rok dziewczynka już nie miał urodzin tylko po prostu w ten dzień sprzątała, sprzątała i tylko sprzątała. Relacje były coraz gorsze. Mama Oli coraz bardziej ją krytykowała, poniżała, wyzywała i nawet czasem posuwała się do uderzania dziewczynki. 11 urodziny były najgorsze miałam skręconą kostkę, gorączkę i mama kazała mi sprzątać tym razem gdy posprzątałam pytała ''a podłoga umyta ? okna umyte ? obiad ugotowany ?!'' gdy odpowiedziała nie to mama wpadła w szał zaczęła bić Olę po twarzy ode pchała ją ze skręconą kostką aż upadła na podłogę. Z płaczem zaczęła wykonywać dalsze rozkazy z temperaturą 39 stopni.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • betti 18.06.2019
    Fascynujące, czytałam z wypiekami na twarzy, a serce biło jak szalone...
  • Something 18.06.2019
    Betti, pokonujesz mnie :D
  • Kanulas 19.06.2019
    Cieszę się, że udało mi się wzbudzić takie emocje, pozdrawiam Kan,
  • Canulas 18.06.2019
    Dużo pracy przed Tobą. Zwłaszcza interpunkcyjnej. Może przepuść tekst przez jakiś program, typu Ortograf pl.
    Pozdrox
  • Kanulas 19.06.2019
    Nie widzę u siebie problemów ortograficznych. Pozdrawiam, Kan.
  • Canulas 19.06.2019
    Kanulas, program nazywa się Ortograf.pl. Mnie jednak idzie o onterpunkcję.

    "Dzień po wspaniałym przyjęciu obudziła się wesoło ale po chwili humor spad na niezaciekowy bo taka panowała atmosfera domowa." - pierwsze zdanie z brzegu. Jeśli według Ciebie wszystko tu hula, nie mam pytań
  • Za betti, fascynujące w swej niezwykłej niedoskonałości...
  • Kanulas 19.06.2019
    Fascynacja się przeradza ;)
  • yanko wojownik 18.06.2019
    Fatamorgany? C/K? Ktoś stąd, inny, ale nowy. potem będę czytał.
  • pkropka 18.06.2019
    Ojej. Duży chaos. Odepchnęła piszemy razem. Dużo też tej mamy i dziewczynki.
    Jeżeli zmieniasz narratora (lub czas narracji) też dobrze to zrobić z zamysłem i czytelnie, a nie między zdaniami.
    Co do samej historii - to się niestety zdarza. Ale fajnie by było rozwinąć tekst o powód, czemu mama tak się zachowywała.
  • Kanulas 19.06.2019
    Błędy się zdarzają - co do tego posiadam pełne przekonanie. Historia - napisana parę lat temu na konkurs. Pozdrawiam serdecznie miłego dnia,

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania