przepraszam

Siedzę w pokoju. Odsłuchuję stare nagrania poczty głosowej, które mi wysyłałeś.

"Nie zapomnij śniadania do szkoły"

"Ucałuj ode mnie mamę"

"Będę w niedzielę"

Nie wiem, czy jeszcze kiedyś dane mi będzie usłyszeć twój głos. Spojrzeć w smutne oczy, tak podobne do moich. Nie wiem. Nie mam pojęcia. Może spotkamy się w niebie, jeśli ono istnieje? Mam nadzieję.

Mężczyzna w kitlu mówi zawsze to samo.

Nic nowego.

Udaję, że wszystko jest dobrze. Stwarzam pozory, więc nikt nie pyta się o moje samopoczucie. Nie znają mnie. Może to i dobrze? Nie wiem.

Przeglądam stare fotografie.

Morskie Oko, cyrk, teatr, pierwszy dzień w szkole, a nawet twoje zdjęcia w towarzystwie przyjaciół z wojska.

Miałeś wtedy okrągłe okulary.

Teraz ich nie masz.

Często opowiadałeś mi historie z czasów służby, albo sytuacje, których świadkiem stałeś się podczas pracy maszynisty.

Podróżując pociągiem zwiedziłeś wiele zakątków Polski. Czasem mi coś przywoziłeś. Pierniki z Torunia, ale z innych miejsc kamienie. Nigdy pocztówki. Tylko raz dostałam bursztynowego żółwika, chyba z Kołobrzegu, albo Grzybowa.

"Kamienie są trwalsze. I ładniejsze" - mówiłeś.

Przepraszam, że nic nie mogę zrobić.

Kocham cię.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Nie powiem nic. Niech to będzie wyrazem mej opinii. 5
  • NIEjestemBARBIE 11.04.2016
    Wow...Zaniemówiłam. Łezka mi się zakręciła w oku. Bardzo wzruszające. Zabrakło skali. 5
  • Neurotyk 11.04.2016
    ŁADNE:) 5. O feministkach czytaj w moim. Virgil: w barze oraz Virgil - bilet do Europy oraz też w Virgil część I :)
  • KarolaKorman 12.04.2016
    Piękny, wzruszający tekst, 5 :)
  • Szalokapel 12.04.2016
    Wzruszajace. Wiecej sie nie bede rozpisywac, ale WOW. 5
  • Łowczyni 12.04.2016
    Ja również przemilczę. Należy się 5, a nawet więcej... :)
  • Dratewka 12.04.2016
    Ładne, dam 5.
  • Rasia 13.04.2016
    "Spojrzeć w smutne oczy, tak podobne do moich" - bez przecinka
    "z czasów służby, albo sytuacje" - bez przecinka, przecinek przed "Albo" stosujemy tylko w wypadku konstrukcji, gdzie występuje powtórzenie. "Albo może, albo nie może"
    "Podróżując pociągiem zwiedziłeś wiele zakątków Polski" - przecinek po "pociągiem"
    "Kołobrzegu, albo Grzybowa." - bez przecinka
    Och, czyżby to osobisty tekst? Zwykle takich nie oceniam, ale ten wyjątkowo mnie wzruszył, jest prześliczny i zawarłaś w nim tyle uczuć. Zostawię 5, lubię do Ciebie zaglądać. :)
  • Jest bardzo osobisty.
    Dziękuję wszystkim za oceny.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania