Przerwij milczenie

Czasem jest tak, że zostajemy sami ze swoimi problemami. Może i mamy wielu przyjaciół, którym nie raz się zwierzaliśmy i oni za wszelką cenę chcieli nam pomóc. Wychodziło im to raz lepiej raz gorzej, ale nawet ta ich chęć poprawy naszego życia była dla nas niesamowitym balsamem na ból. Lecz, są takie problemy, których nie chcemy wypowiadać na głos, bo wtedy staną się bardziej realne. I dlatego dusimy je w sobie z nadzieją, że może kiedyś o nich zapomnimy, same się rozwiążą bądź okażą się tylko wymysłem naszego umysłu. Ale tak nie jest. Zapominamy o nich na dzień, miesiąc, rok, ale one wracają do nas jak bumerang w najmniej oczekiwanym momencie. I co wtedy? Zamykamy się przed światem w swoich malutkich pokoikach, wylewamy morze łez, zaciskając kurczowo kolana. Nie zdajemy sobie sprawy jak bardzo te problemy zjadają nas od środka. Bądź też mamy tego świadomość i to jeszcze bardziej nas dołuje. Zastanawiamy się czy może opowiedzenie o nich naszym najbliższym jakoś nie ukoi tego bólu w środku, ale na samą myśl, że wypowiadamy te słowa, zakrywamy twarz dłońmi, jakby ze wstydu. Ale to na pewno nie jest nasz powód do wstydu. Krztusimy się własnymi łzami, modlimy się o zapomnienie, ale spokój nie nadchodzi. Myślisz sobie to minie. Znów przeczekam ten dołek i wszystko wróci do normy. Ok. Ale na jak długo? Sytuacje, które wywołują wspomnienia problemu mogą zdarzyć się już jutro. Jak długo chcesz to ciągnąć? Jak długo będziesz sam z tym walczył? Łudzisz się, że nikt nie jest w stanie Ci w tym pomóc, bo nikt nie wie co czujesz. Tak, to prawda, mogą nie zdawać sobie sprawy z tego jak bardzo cierpisz, ale wiedz, że najbliżsi z całego serca chcą dla Ciebie jak najlepiej. Musisz szukać ratunku dla samego siebie. Może i ten problem nie do końca jest z Twojej winy, ale to Tobie będzie ciążył na duszy do końca życia. Nie martw się tym co powiedzą inni, bo może akurat ich słowa Cię uleczą, pomogą zrozumieć i sobie wybaczyć. Samotność i milczenie w tej sytuacji trwały zbyt długo i czas je przerwać.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • little girl 03.04.2016
    Tekst bardzo w moim stylu. Lubię takie przemyślenia, w większości z nich również odnajduję samą siebie. Zostawiam 5 :)
  • lena13 06.04.2016
    Dziękuję ;)
  • Łowczyni 07.04.2016
    Ten tekst do mnie trafił. :) Zostawiam 5. :)
  • lena13 08.04.2016
    Dziękuję :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania