Przesadysta literacki

Psychodelicznie metaforyczny. Słowoodkrywczy. Lirycznie porywczy. Chłonę sobą sens i znaczenie. Ustanawiam tekstu własne brzmienie. Poetyckie pióro feniksa. Patosu odrodzenie. Harmonii brak kłuje? Ja plwociną w to pluję! Chamstwo? Brak manier? Po prostu sram na nie! Pływając w rymach nadmiarze, nie topię się jednak w ich nieumiarze. Rażoncy brak interpónkcji? Ot, nie dostrzegam ze swobodą koniunkcji. Krytyki strach pusty, gdyż to pisarski zmysł szósty. Arogancja tylko chwilowa, ogładę do kieszeni szybko się schowa. A gdy już ten słowny bezoar doczytać zdołasz, mam nadzieję, że za wolność słowa wzniesiesz ze mną toast.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Karawan 30.07.2018
    No, no. Ach, Ach! Byłoby doskonale gdyby nie plwanie ;) Pięć z dużym wykrzyknikiem mimo poślizgu.;)
  • Pedro95 30.07.2018
    Dzięki za ocenę i racja, pisałem to jakoś o 2 w nocy i chyba ten "rażoncy brak interpónkcji" wziąłem sobie podświadomie zbyt głęboko do serca ????
  • Pan Buczybór 30.07.2018
    Dziwny zapis jak na taki rodzaj tekstu. Treść jak najbardziej ok, ale forma może zniechęcić.
  • Canulas 30.07.2018
    Coś w tym jest. WIem, że wiele błędów celowych, ale... "Pływajac w rymach nadmiarze, nie topię się jednak w ich nieumiarze. " - ten chyba nie.
  • Pedro95 30.07.2018
    Ten również jest celowy. Chodzi o to, że zdaję sobie doskonale sprawę, że nazbyt mnogie nagromadzenie rymów wywołuje u niektórych womitację i irytację. Ja wciąż rymując tekst czuję się po prostu jak ryba w wodzie i nie obchodzą mnie zarzuty innych w tym właśnie aspekcie. Rymuję bo lubię :p
  • Canulas 30.07.2018
    Chodziło mi o brak ogonka w pierwszym wyrazie.
  • Pedro95 30.07.2018
    Canulas A no racja, to czyste niedopatrzenie z mojej strony po prostu :d
  • Aisak 30.07.2018
    Coś innego.
    Odmiennego.
    I bardzo dobrze.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania