Poprzednie częściPrzeznaczenie wstęp

Przeznaczenie prolog

Niektórzy mówią, że przeznaczenia nie jest się w stanie w żaden sposób oszukać. Inni uważają, że mają władzę nad swoim życiem. Umieją przewidzieć, kiedy stanie się jakaś tragedia dzięki wszechwiedzącej nauce.

Dla mnie nauka stanowi tylko jedną z możliwości rozwiązania tej skomplikowanej zagadki, jaką jest przeznaczenie.

Dla mnie istnieje tylko potęga wyobraźni. To, co tworzy się w mojej głowie dla przeciętnego człowieka nie jest osiągalne, a świat to paleta barw jasnych zmieszanych z ciemnymi.

To one mają kontrolę nad ludzkimi emocjami i nie idzie tego inaczej wyrazić, tak jak uważają to ci durni mózgowcy jakimiś kombinacjami złożonymi z ciągu liczb.

To nonsens ! Wyobraźnia jest, w pewnym stopniu do zobaczenia jednak najciekawsza jej część mieści, się poza strefą bycia normalnym.

Miłość ma kolor biały, tak przynajmniej ja to widzę, jej atrybutem jest biała róża opleciona czerwoną nicią przeznaczenia swoje kolce traci dopiero po pełnym rozwinięciu swoich nieskazitelnych płatków.

Wydawało mi się, że ścieżka, jaką podążam, jest zupełnie pusta, że wszyscy ludzie, których znam, pochodzą z innego świat. Którego nie w sposób jest się zrozumieć.

W moim życiu szukałam czegoś zupełnie innego, odmienne wrażenia tak niektórzy o tym mówią i znalazłam, chłopaka łamiącego wszelkie reguły... Hm a może to on mnie znalazł ?

...

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Dimitria 07.01.2017
    Podobają mi się przemyślenia bohaterki :)
    Czekam na więcej 5
  • B.W 07.01.2017
    Dziękuję kontynuacja jest na wattpad :) tu będę zamieszczać opowiadania które mieszczą się w regulaminie strony także miłego dnia życzę ^^
  • Freya 07.01.2017
    Przeczytaj to sobie jeszcze raz i przemyśl, bo starałaś się napisać coś głęboko intrygującego, a wyszedł kabaret. Także strona techniczna zapisu daje wiele do życzenia.
    Nie tylko wstęp ale także prolog... jak to kiedyś napisał Detek; "odchęcają od czytania". Pozdro ;)
  • B.W 07.01.2017
    W pewnym tego znaczeniu opowiadanie ma być komedią xd a jeśli chodzi o kontynuację to przez pewne zasady obawiam się że nie zostanie to zakceptowane przez mediatora xd także zapraszam na moje drugie konto na wattpad w moim opisie masz linka :) Miłego dnia życzę
  • motomrówka 07.01.2017
    Trochę przekombinowany ten prolog, choć ciekawy. Przecinki w zaskakujących miejscach, np. To, co tworzy, się w mojej głowie...( przecinek niepotrzebny przed się), albo - jej atrybutem jest, biała róża... (po jest niepotrzebny przecinek).
    Inny przykład - znalazłam, chłopaka łamiącego wszelkie reguły hm a może to on mnie znalazł ? - lepiej byłoby tak - znalazłam chłopaka łamiącego wszelkie reguły... Hm, a może to on mnie znalazł? To tylko sugestia. 4.
  • B.W 07.01.2017
    Dziękuję za podpowiedź xd jeśli chodzi o przecinki to już duży problem ;) zapominam o nich albo źle je wpisuje xd Jestem osobą z dyslekcją a przecinki to jak wróg na polu bitwy z którym trzeba walczyć ^^ jednak staram się uważać na to
  • motomrówka 07.01.2017
    B.W Jeśli jest koło ciebie ktoś, kto zna się trochę na pisaniu, choćby wypracowań, czy rozprawek, niech spojrzy obiektywnym okiem. Co dwie głowy, to nie jedna. Pozdrawiam, kciuki trzymam.
  • B.W 07.01.2017
    Dziękuję za radę :)
  • wolfie 11.01.2017
    Ciekawy tekst, fajnie byłoby go dalej rozwinąć. Zaintrygowały mnie przemyślenia bohaterki. Liczę na kontynuację :) O błędach pisać nie będę, bo zrobili to moi poprzednicy. Zostawiam 4 :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania