Przyjaciele

Bez Was świat jest pusty jak glob bez życia. Nie potrafię docenić waszej obecności.

Tylko Wy dodajecie mi sił. Jesteście dla mnie jedyną podporą.

Każdy dzień upewnia mnie w tych słowach. W snach śnię o mych przyjaciołach.

 

Sandra, która zawsze wszystko wie. Inteligencją imponuje wszystkim ludziom.

Ona wygląda jak słodkie dziecko, które dodaje kolorów. Jesteś głosem mojego rozumu.

Zawsze potrafisz ujrzeć prawdę. Dziękuję Tobie, że jesteś.

 

Monika, która zawsze jest uśmiechnięta. Nigdy mnie nie zostawiła.

Rozumie moje puste słowa, które dla innych są niczym. Ona ratuje mój świat przed ciemnością.

Z Tobą mogę porozmawiać o wszystkim. Dziękuję Tobie, że jesteś.

 

Dorota, która zawsze wita uśmiechem. Jej miłością jest Japonia.

Ona potrafi zrozumieć moje smutne dni. Nigdy mnie nie zostawiłaś.

Ty jak nikt inny wiesz jak mnie pocieszyć. Dziękuję Tobie, że jesteś.

 

Bez was mój świat był tylko ciemny. Siedząc w ciemności widzę światło waszych słów.

Nie boję się jutra gdy jesteście przy mnie. Chciałbym abyście wiedziały ile dla mnie znaczycie.

Jesteście prawdziwymi przyjaciółkami, które nie odwracają się. Moje serce mówi szczere ,,dziękuję".

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Celtic1705 27.01.2016
    Piękny, naprawdę piękny wiersz. Taki prawdziwy... Szczery... Twoje przyjaciółki powinny go przeczytać. *****
  • elenawest 27.01.2016
    Bardzo szczere :-) piękne. 5
  • MiyuDarkenwoods 27.01.2016
    świetny wiersz, mam nadzieje że twoje przyjaciółki go czytały? Powinny go zobaczyć:D
  • D4wid 27.01.2016
    Czytały :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania