Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Przyjaciółka (+18)

Odrzucenie jest jedną z wielu rzeczy, które nas bolą. Jednych bardziej, drugich mniej. Ale co się stanie, gdy osoba, z którą się przyjaźnimy jest niezrównoważona?

 

W sumie nie wiedziała, o co się na nią obraziła, wiedziała tylko tyle że jej jedyna przyjaciółka już się z nią nie chce zadawać i koniec. Po tygodniu spotkała ją z koleżanką z klasy w parku. Chciała podejść i porozmawiać, ale znała ją na, tyle że wiedziała jak to się skończy, ona nie będzie chciała z nią rozmawiać. Postanowiła się zemścić, ustawić plan i go wykonać. Długo nad tym myślała, w końcu wymyśliła co zrobi nie zważając na konsekwencje. Myślała w tym momencie tylko o tym, żeby zemścić się na byłej przyjaciółce. Poczuła się zdradzona i niepotrzebna, zwłaszcza że to była jej jedyna przyjaciółka, znały się dość długo około 5 lat. Zawahała się otwierając drzwi od klatki schodowej, ale chęć zemsty przeważyła. Popchnęła drzwi i weszła po schodach na piętro, zapukała do drzwi, dokładnie znała rozkład pracy jej rodziców, była godzina 12, wracają dopiero za cztery godziny. Ma czas. Ala widząc byłą przyjaciółkę postanowiła otworzyć drzwi, pomyślała, że pewnie jak ostatnim razem u niej była to coś zostawiła a ona po prostu przyszła to odnieść. Gdy uchyliła drzwi dziewczyna siłą weszła do domu i przyłożyła jej nóż do gardła. Drugą ręką, w której trzymała szklaną butelkę uderzyła ją w głowę. Straciła przytomność.

 

Gdy się obudziła leżała przywiązana do stołu, w jej ręce były powbijane haczyki wędkarskie, wszystkie z żyłką wędkarską, której wszystkie końce były związane w jedno. Na początku nie c poczuła bólu, poczuła go, dopiero gdy jej ciało zaczęło być rozrywane, jej przyjaciółka pociągnęła za związane końce żyłki lekko szarpiąc powodowała ból nie do zniesienia, krew spływała po stole na dywan tworząc coraz większą kałużę. Gdy już całe przedramię Ali było rozcięte wyciągnęła haczyki i zahaczyła je o żyły, delikatnie je podnosiła powodując okropny przeszywający całe ciało ból. Ściana i zasłony były już całe we krwi, ale jej oprawczyni nie dawała za wygraną. Wyciągnęła z plecaka piłkę do metalu i zaczęła piłować jej zęby. Ból przeszył jej czaszkę i przeszywał z każdym, chociażby minimalnym ruchem. Widząc, że dziewczyna już się nie rusza spakowała wszystkie rzeczy i wyszła, wróciła do domu jak w każdy inny dzień.

 

W filmach gatunku horror straszą nas demonami, zombie i duchami a największym z bestii jest człowiek, bo tylko on jest nieobliczalny.

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Lonely ;c 28.07.2015
    No cóż, cała historia nie jest jakoś wciągająca, lecz ostatni fragment bardzo mi się spodobał. Ogółem zobaczyłam sporo błędów i powtórzeń. Dlatego ode mnie 3.
  • EmilyTodd 28.07.2015
    Zdecydowanie moje klimaty! Pomysł rewelacyjny, tortury przypominają te z "Piły". Ostatnie zdanie spodobało mi się najbardziej, bo jest prawdą.Jedyne, co moge doradzić to pokazuj, a nie opisuj, będzie więcej emocji :)
  • AnnieHunter 28.07.2015
    Hmm.. pomysł wzięłam częściowo z Koszmaru z ulicy wiązów III (chyba to była trójka) w jednej scenie koleś z powyciąganymi na wierzch ścięgnami. A piły nie widziałam ale mam w planach zobaczyć.
  • MrJ 28.07.2015
    Kilka przestrzelonych przeników, ale ogółem nieźle. Niezły gore, chociaż szczerze należę do ludzi, których bardziej przeraża intryga za kulisami niż same tortury(oglądając Piłę jadłem, bo nie było na tyle intrygi by mnie ruszyło). Ogółem, solidne 4, takie 4.4. Gdyby było w tym więcej do zastanowienia się było by 4.6 i miałabyś 5, tak 4.
  • Pospolita 28.07.2015
    Ło. Przyznam szczerze, że szybciej zabiło mi serce, gdy czytałam opis tortur. Zostawiam 4, ponieważ liczyłam na trochę bardziej rozbudowane opowiadanie.
  • AnnieHunter 28.07.2015
    Przynajmniej już wiem że jak pisze to powinnam pisać w dzień ;)
  • NataliaO 28.07.2015
    Kilka zdań bardzo dobrych, zwłaszcza ostatnie. Dobry morał.
    Zdarzyły się potknięcia, ale historia ciekawa z potencjałem, szkoda, że nie byłą dłuższa. 4:)
  • Autor Anonimowy 28.07.2015
    "W sumie nie wiedziała, o co się na nią obraziła, wiedziała tylko tyle że jej jedyna przyjaciółka już się z nią nie chce zadawać i koniec." przecinek; powtórzenie
    "Chciała podejść i porozmawiać, ale znała ją na, tyle że wiedziała jak to się skończy, ona nie będzie chciała z nią rozmawiać. " niepotrzebny przecinek przed "tyle", powinien pojawić się po " że"
    "Długo nad tym myślała, w końcu wymyśliła co zrobi nie zważając na konsekwencje." nad czym myślała? określmy dokładnie; przecinek przed imiesłowem
    "Myślała w tym momencie tylko o tym, żeby zemścić się na byłej przyjaciółce. " tym, tym
    "Poczuła się zdradzona i niepotrzebna, zwłaszcza że to była jej jedyna przyjaciółka, znały się dość długo około 5 lat." przecinki; cyfra słownie
    "Zawahała się otwierając drzwi od klatki schodowej, ale chęć zemsty przeważyła." przecinek
    "Popchnęła drzwi i weszła po schodach na piętro, zapukała do drzwi, dokładnie znała rozkład pracy jej rodziców, była godzina 12, wracają dopiero za cztery godziny. " godzina słownie; piszemy w czasie przeszłym, a pojawia się czasownik "wracają", który moim zdaniem słabo tu pasuje - zastąpmy go np. mieli wrócić; wrócą itp.
    "Ala widząc byłą przyjaciółkę postanowiła otworzyć drzwi, pomyślała, że pewnie jak ostatnim razem u niej była to coś zostawiła a ona po prostu przyszła to odnieść. " przecinki
    "Gdy uchyliła drzwi dziewczyna siłą weszła do domu i przyłożyła jej nóż do gardła. " przecinek
    "Gdy uchyliła drzwi dziewczyna siłą weszła do domu i przyłożyła jej nóż do gardła. Drugą ręką, w której trzymała szklaną butelkę uderzyła ją w głowę. Straciła przytomność." z takiej kompozycji zdań dowiadujemy się, że któraś dziewczyna coś zrobiła, któraś zemdlała - domyślamy się jedynie jaki jest podział ról, ale można by dodać parę szczegółów, żeby ułatwić czytelnikowi zrozumienie akcji
    "Gdy się obudziła leżała przywiązana do stołu, w jej ręce były powbijane haczyki wędkarskie, wszystkie z żyłką wędkarską, której wszystkie końce były związane w jedno." przecinek; wszystkie, wszystkie
    "Na początku nie c poczuła bólu, poczuła go, dopiero gdy jej ciało zaczęło być rozrywane, jej przyjaciółka pociągnęła za związane końce żyłki lekko szarpiąc powodowała ból nie do zniesienia, krew spływała po stole na dywan tworząc coraz większą kałużę. " zbędne "c"; przecinki, ale lepiej byłoby podzielić to długie zdanie
    "Gdy już całe przedramię Ali było rozcięte wyciągnęła haczyki i zahaczyła je o żyły, delikatnie je podnosiła powodując okropny przeszywający całe ciało ból." przecinki
    " W filmach gatunku horror straszą nas demonami, zombie i duchami a największym z bestii jest człowiek, bo tylko on jest nieobliczalny." przecinek; to zdanie jest dobre, chociaż nie zgadzam się, że TYLKO człowiek jest nieobliczalny


    Całość pełna błędów, głównie brak przecinków; często powtarzane słowo "gdy" w drugiej części tekstu.
    Tematyka dość brutalna, ale według mnie jest to nieco naiwne przedstawienie psychiki postaci, która pełni tu rolę oprawcy.
    Estetyka tekstu dobra, ale nie ma tu jakichś wymagających elementów - głównie ze względu na brak dialogów. Jest okej!
    Ze względu na błędy w tekście i nieco dziwnie potraktowanie niektórych zdań, zostawiam 3. Myślę, że to sprawiedliwa ocena, a całość zasługuje na przyzwoitą opinię ;))
  • KarolaKorman 29.07.2015
    ,, ją na, tyle że '' - ją na tyle, że (w poprzednim komentarzu też pojawił się błąd)
    ,, ustawić plan'' - ustalić, zrobić, ale nie ustawić
    Poprzedniczka wskazała inne błędy. Trochę mało straszny ten horror, ale ładnie zakończony 3 :)
  • Lady_Makbet 09.10.2015
    Coś ci chyba ni wyszło..... jak dla mnie pomysł i wykonanie ponizej przecietnej...aa i mam prosbe nie ogladaj wiecej teksankiej masakry piła mechaniczna.........

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania