Przyszłość

Stanę na skraju jutra, lecz Ciebie tam nie będzie. Dlaczego musiałem to poczuć?

Myśli o Tobie odwiedzają mnie w każdej sekundzie. Chyba się ich nie pozbędę.

Kolejny dzień to tylko trening by być dla Ciebie. Nadejdzie dzień, w którym zostanę Twoim bohaterem.

 

Poświęcę wszystko co mam. Zrobię to tylko dla Ciebie.

Nawet i życie nie będzie mi drogie. Twoje postawię wyżej od swojego, zapamiętaj to.

Proszę nie mów, że mnie odpychasz dla mojego dobra. Ja nigdy Ciebie nie zostawię.

 

Pragnę być twoim bohaterem. Aniołem, który chroni Ciebie od zła.

Zawalczę z samym szatanem abyś Ty poszła do nieba. Pokonam boga jeżeli to sprawi, że będziesz szczęśliwa.

Wypowiem największe kłamstwo, lecz zrobię to wszystko tylko dla Ciebie. Nawet śmierć mnie nie powstrzyma.

 

Weź mnie za rękę i spójrz w ostatni raz w moje oczy. Dobrze wiesz jaka dusza się za nimi kryje.

Kiedyś zrozumiesz co do Ciebie czuję. Może i ja pojmę dlaczego jesteś dla mnie taka ważna.

Lecz jeszcze dzisiaj wbijmy sobie nóż w plecy. Przyszłość zacznie się dopiero jutro.

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • girl_4455 29.01.2016
    ,,Wypowiem największy kłamstwo ..." Jeśli się nie mylę powinno być tam ,,największe' Ale tekst mega fajny, więc zostawiam 5 :)
  • Karo 29.01.2016
    Tekst jest świetny, więc nie będę się rozpisywał i zostawię 5 ;) Oraz zapraszam do moich wypocin :D
  • 50shadesofblonde 29.01.2016
    Już pomijając wszystko, ja się zastanawiam, dlaczego wszystkie twoje twory są takie same.
    Nie oceniam.

    https://www.youtube.com/watch?v=4uIdZWgOO0E
  • D4wid 29.01.2016
    Bywa
  • Karo 29.01.2016
    D4wid W sumie faktycznie większość jest taka sama. Choć miło się czyta, to postaraj się następnym razem urozmaicić repertuar. :D
  • 50shadesofblonde 29.01.2016
    Karo, no miło mi, że wreszcie ktoś się ze mną zgadza.
    Po prostu, Dawid, otwieram piąty twój wiersz i jak się je zeskanuje wzrokiem, to naprawdę nie da się odróżnić.
  • D4wid 29.01.2016
    50shadesofblonde Się zdecyduj czy dla Ciebie moje teksty to wiersze czy nie. Tutaj piszę aby się nauczyć, a nie po to aby wydać książkę, więc powtarzają się bo trening czyni mistrza :)
  • 50shadesofblonde 29.01.2016
    D4wid, jedno to powtarzać formę, a drugie to temat. A ty go pięknie zniszczyłeś c:
    "Wiersze".
  • Karo 29.01.2016
    50shadesofblonde Bez przesady, że zniszczył ;) Jego teksty nie są najgorsze. Choć powinien trochę zmienić styl (tylko trochę ;) )
  • 50shadesofblonde 29.01.2016
    Karo, co do stylu się nie wypowiadam. Mówię o temacie, który przejadł ('zniszczył")
  • D4wid 29.01.2016
    Karo Zmienić styl? A dokładniej?
  • elenawest 29.01.2016
    50shadesofblonde wez juz przestan, co? Nie podobaja ci sie jego wiersze to najprosciej w swiecie ich nie czytaj. Obchodz szerokim kolem i nazdrowie ci to tylko wyjdzie. Zaczynaja mnie juz wkurzac twoje komenty. Wiersze dawida nie sa wierszami. A czym?! Bo ani razu jeszcze na to pytanie nie odpowiedzialas, a robisz za wielka znawczynie.
  • KarolaKorman 29.01.2016
    Obejrzałam to, co kryło się pod podanym linkiem. Wolę się nie wypowiadać, bo musiałabym kogoś obrazić, a nie chcę tego robić.
  • 50shadesofblonde 30.01.2016
    elenawest w dupie mam, że cię wkurzam. Nie podobają ci się moje komentarze to najprościej w świecie ich nie czytaj. Obchodź szerokim ŁUKIEM i NA ZDROWIE ci to tylko wyjdzie c:
    Nie odpowiedziałam, bo nie chciałam być chamska, ale wiersze Dawida nie są wierszami - są zlepkiem gównianych zdań, w dodatku ciągle tych samych.
  • 50shadesofblonde 30.01.2016
    KarolaKorman - co do filmiku, to nie wszystkie białe wiersze takie są. Ja się odnoszę tylko do Dawida c: Moment z czyszczeniem kibla jest wyjątkowo relatywny.
  • Anonim 30.01.2016
    50shadesofblonde hmm hmm hm co do Davida i jego twórczości...
    odbieram to jako swoistą autoterapię, z szybkością karabinu maszynowego spisuje swoje mysli, które trudno jakos jednoznacznie sklasyfikować, to jakaś liryka, jakaś proza poetycka, ja to nazywam Fochami :)
    Nie ma co się denerwować
  • D4wid 30.01.2016
    50shadesofblonde widzę że ktoś tutaj ma zadatki na aryjczyka

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania