Ps I love you

Za każdym razem gdy mnie dotykałeś... miałam to wspaniałe uczucie czułam to , za każdym razem gdy mnie całowałeś przysięgam czułam,że latam, każdym razem ,kiedy mnie dotykałeś wierzyłam, że dosięgnę z tobą gwiazd tylko z tobą , kiedy ty mnie dotykałeś dotykałąm nieba i leciałam 7 metrów ponad niebo.

Byłeś jesteś i zawsze już będziesz cząstką mnie niechce cię zapomnieć ty sprawiasz,że wzrastam kiedy upadam wtedy czuje,że mam wszystko nie mogę pozwolić Ci odejść.

Ty podnosiłęś mnie z upadków a ja starmłąm się podnieść Ciebie.

Nadal czuje twój głos i dotyk w moim śnie...

Wybacz mi moje złe strony starałam się byc idealna,choć wiem,że nie zawsze taka byłąm miałąm swoje upadki ale ja za to tobie dziś wszystko wybaczam nawet ZDRADĘ.

Bo dziś nie wiem czemu ale bez Ciebie nie mogę przetrwac.

Gdy mnie dotykasz czuję się gwiazdą twe ramiona są moim zamkiem twój dotyk jest moim niebem moim sercem moją chmurą

twoje serce to me niebo moje niebo przez moje oczy widziane ty mnie podnosisz ty tylko ty poprostu mnie pocałuj, przytul, przeproś i zemną bądź , bo dziśczuję Ciebie tylko CIEBIE

Za każdym razem, gdy..........

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Anonim 01.07.2015
    to już zaczyna być poezją
  • Anonim 01.07.2015
    Taka romantyczna milosc w XXI wieku? :0 Wymarly gatunek, ale jednak.ciesze sie ze sa tacy ludzie jeszcze :D
  • Anonim 01.07.2015
    Romantyczna miłość wcale nie umarła, po prostu nie panoszy się we wszystkich kątach, więc trzeba wiedzieć, gdzie patrzeć.

    Aczkolwiek sam niedawno się śmiałem, że "Zmienię sobie sieć, by mieć do Ciebie darmowe smsy - romantyzm XXI wieku"
  • Anonim 01.07.2015
    Aczkolwiek wybaczanie zdrady to, moim zdaniem, głupota - chyba że z góry ustaliło się otwarty związek.
  • Anonim 01.07.2015
    Haha "Wszystkiego najlepszego skarbie, kup sobie kwiaty, a ja ci oddam pieniądze jak wróce" :D
  • Anonim 01.07.2015
    "Dzisiaj rocznica.
    I dopiero mi przypominasz?!"
  • Anonim 01.07.2015
    "- Nie napiłabyś się kawy? - Jasne! - To jak pójdziesz robić zrób mi też" I love xxi!
  • NataliaO 01.07.2015
    Bardzo ładne 5 :)

    A za teksty Chłopaków tez 5 hihi
  • Grilu 01.07.2015
    Co wy ludzie, to zasługuje co najwyżej na 3. Rozumiem, że są w tym uczucia, ale mnie przeraża interpunkcja. Teraz, gdy mamy możliwość poprawy swoich dzieł nie wyobrażam sobie w pracach literówek. Uczucia bardzo gorące, ale za całokształt ode mnie 3 :)
  • Anonim 01.07.2015
    Grilu :) w porównaniu z tym co pisała do tej pory, to to jest niesamowity progres, przynajmniej dla mnie, srać literówki i interpunkcję jeśli to co czytam jakoś mnie ruszy, a nie łatwo mnie ruszyć :)
  • KarolaKorman 02.07.2015
    Jak zawsze Twój tekst pełny uczuć, pozdrawiam :)
  • R_ystie 04.07.2015
    Piękna jest miłość w swojej okrutności. 5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania