Punkt Widzenia – sezon 3 – odcinek 1

– Coś mnie ominęło, ludziowie? – zapytałam, przekraczając próg baru „Płynna wena”. Zewsząd powitały mnie zapachy przeróżnych trunków oraz jedzenia. O tej porze było tu bardzo tłoczno, choć przez Pana Szanownego Koronawirusa, zgromadzenia nie mogły przekraczać pięciu osób. Na szczęście Pitolenie ten los ominął. Z uśmiechem spojrzałam na śmiejących się Liska, Bucza, Hope, Rebe, Antue i Ellie oraz siedzących w zacienionym, meblościankowym kącie Clar, Kocik i JoJo. Uważnie obserwowali towarzystwo, gotowi przyłączyć się do pogaduszek. Wcisnęłam się między Rebe i pomysłodawcę, Shu, siedzącego właśnie pod swą lisią postacią i nalałam sobie coli. Nagle ktoś złapał mnie w talii i pociągnął na środek parkietu. Nie umiałam tańczyć, lecz prowadzona przez Rebe, wkrótce złapałam rytm. Po chwili dołączyli do nas Sho z Ellie, Antua z Hope, JoJo z Kocikiem oraz Bucz z Clar. Tańczyliśmy, śmialiśmy się i gadaliśmy, aż nas złapał blady świt.

Boooooooo jaaaaak nieeee myyyyy to ktooooooo?!

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Clariosis 27.12.2020
    Wzruszyłam się. ?
  • Onyx 27.12.2020
    A miało być zabawnie :(
  • Pan Buczybór 27.12.2020
    "trunków, oraz jedzenia." - bez przecinka
    "pomysłodawcy" - zła końcówka. "pomysłodawcę"
    "Lisią postacią" - niepotrzebnie z dużej litery

    Nie podoba mi się. Powinienem tańczyć z Johnnym :)
    No, nawet niezłe. Hermetyczne, dla zawężonej grupy osób może być w sumie dość zabawne i przyjemne, jednak jak dla mnie za dużo tu nicków, a za mało fabularnego konkretu. Trochę jak streszczenie. Przydałoby się poświęcić więcej klimatowi baru, bo w końcu to on jest najbardziej unikatowym elementem, niezależnie od "punktu widzenia" :)
    Pozdro
  • Onyx 27.12.2020
    Dziękuję za wyłapanie błędów i koment :)
  • Ellie Victoriano 27.12.2020
    O, tańczę z Sho! XD
    Ale zapis ostatniego zdania w oczy boli ;-;
    Mimo to podoba mi się, lekkie i zabawne, choć fakt, dużo tych nicków ? Mogłaś je bardziej rozbić w fabule, by tak mocno się nie rzucały.
  • Onyx 27.12.2020
    Przepięknie dziękuuuuuuuuuuuuuuuję ?
  • Ellie Victoriano 27.12.2020
    ;-; A idę sobie
  • Onyx 27.12.2020
    Ellie Victoriano haha ?
  • Józef Kemilk 27.12.2020
    Rozumiem, że zaczął się kolejny sezon:)
  • Onyx 27.12.2020
    Tak
  • Shogun 27.12.2020
    Hahaha ? Miałem tańczyć z Ellie i tańczę z Ellie, wszystko zgodnie z planem ?
    Cóż, zabawne jednak chciałoby się więcej fabuły, akcji, gdyż wyszła z tego taka trochę wyliczanka nicków i czynności.
    Mimo to, mamy otwarcie 3 sezonu :)
  • Onyx 27.12.2020
    Tańczycie tańczycie, ile wlezie, bo tańczycie fajnie ?
    Dziękuję za komentarz :)
  • Anonim 27.12.2020
    No to ogłaszamy białe tango, panie proszą panów ;)
    Leciutkie, zabawne i niezobowiązujące.

    Pozdrox.
  • Onyx 27.12.2020
    Dziękujem
  • TheRebelliousOne 28.12.2020
    Ale słodko! No prawie się wzruszyłem! :D Może jak pandemia się skończy, znajdę Cię i naprawdę zatańczymy, kto wie... Na razie łap 5.

    Pozdrawiam ciepło :)
  • Onyx 28.12.2020
    Może może, kto wie <3

    Dziękuję przepięknie, Rebe i również pozderki <3
  • Dekaos Dondi 29.12.2020
    OnyX↔Fajne, jeno za krótkie stanowczo:))↔Pozdrawiam:))↔5
  • Onyx 29.12.2020
    Dziękuję
  • laura123 29.12.2020
    Jeśli to przyrównać do Józefa, to dupa blada... może na tym skończę, z litości.
  • Onyx 29.12.2020
    Nom, nie jestem dumna.
    Dziękuję za komentarz

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania