Poprzednie częściPuzzle - 1 - Nudziarz.

Puzzle - 2 - Mikrocyfra

Ludzkie życie - zbiór wspomnień i przeżyć danej jednostki podsumowane jednym słowem "życie"

Jedni mówią "życie to dar od Boga, wykorzystaj je w pełni" inni zaś "życie jest jedno, zarządzaj nim rozsądnie"

Są też tacy, którzy ludzkie życie trzymają w garści, jak gdyby było czymś powtarzalnym, choć każdy ma jedno, no chyba żeś kot hehe.

Dla ostatniej z tych warstw społecznych ludzkie życie, to jedynie cyfra spośród miliarda innych.

Przerażająca jest myśl jakoby życie nasze może zakończyć się za pstryknięcie palca. Co właściwie znaczymy dla przywódców mocarstw? Czemu służą te wszystkie zbrojenia militarne wojsk, dlaczego nie podpisać narodowego paktu o złożeniu broni przez wszystkie państwa mające związek z bronią? Jest to myśl naiwna, wojna od zawsze przynosi jednym klęskę, drugim zysk.

Politycy odgrywają świetny teatrzyk dla mediów rozmawiając o pozornie istotnych rzeczach, tylko po to by dzień później zająć się rozważaniami na temat zbioru jednostek, które straciły w ich oczach sens istnienia.

Wszystko to dlatego, że zwyczajny człowiek, szara istota bez wpływów, potencjalnych chęci, staje się mikrocyfrą w programie pełnym liczb.

 

Hasło : Mikrocyfra

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania