XXX

XXX

Średnia ocena: 3.1  Głosów: 15

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (51)

  • yanko wojownik 01.10.2019
    Bogumił napoi ludzi a także nakarmi, słowem bożym, pomnikiem miłości, ojczyźnianą mową. Stanie się cud, przestana truć i woda się oczyści. A kozy Bogumił wskrzesi.
  • Bogumił 01.10.2019
    Dzięki Janko, że czytasz moje teksty na innym portalu.
  • betti 01.10.2019
    Bogumił, o co chodzi z tymi kozami?
  • yanko wojownik 01.10.2019
    Fantazja erotyczna - nekrofilia zoofijna.
  • betti 01.10.2019
    yanko wojownik ciebie nie pytałam, tylko autora. Znowu ciebie nosi? A gdzie opiekunka?
  • yanko wojownik 01.10.2019
    betti, Patrz - myślałem, że to Ty. Się i pobłądziło...
  • yanko wojownik 01.10.2019
    *mi
  • Margerita 01.10.2019
    yanko wojownik zdaje się że piesek szczeka pod drzwiami
  • betti 01.10.2019
    yanko wojownik starość jest przykra... uważaj na siebie. O, jedna opiekunka już jest...
  • Margerita 01.10.2019
    betti która nad wszystkim czuwa i pilnuje
  • betti 01.10.2019
    Margerita tak trzymaj!
  • yanko wojownik 01.10.2019
    Margerita, piesek nawiał, ale go złapałem poszedł w take trase - goniłem łajze, ale go mam - wybiegany.
  • Margerita 01.10.2019
    yanko wojownik no to dobrze a ty bądź grzeczny bo ja mam na wszystko oko
  • yanko wojownik 01.10.2019
    Margerita, wszyndzie ktoś ma na mnie oko, jestem popularny.
  • Margerita 01.10.2019
    yanko wojownik to się ciesz bo jak się ciebie na chwilę spuści z oka to zaczynasz harcować
  • yanko wojownik 01.10.2019
    Margerita, Gdyż jestem chuliganem - może?
  • Margerita 01.10.2019
    yanko wojownik nie ale wdajesz się w dyskusje niepotrzebne
  • yanko wojownik 01.10.2019
    Margerita, Potrzebnie, ktoś musi i Betti pilnować, żeby nie zapomniała:)
  • Margerita 01.10.2019
    yanko wojownik jak dobrze że my cię szeryfie mamy ale dlatego wróciłam żeby też mieć oko i na nią
  • betti 01.10.2019
    To się nie dzieje naprawdę... Ratusz nie pilnuje kóz, Mar pilnuje portalu... uśmiałam się.
  • Margerita 01.10.2019
    betti a pilnuję
  • Bogumił 01.10.2019
    Betti, Rafałek wymyślił, żeby na zarośniętą warszawską wyspę na Wiśle sprowadzić stado kóz z .... Dagestanu oraz uchodźcę, który miał się nimi zajmować. Zainstalowane na wyspie kozy miały wyżerać trawę, żeby umożliwić lęgi ptakom naziemnym, którym przeszkadza w lęgowiskach wysoka roślinność.
    Nie wiem jak długo trwał ten pożałowania godny eksperyment, ale według doniesień medialnych Dagestańczykowi zapłacono za pewien okres 96.000 złotych. Ten zamiast doglądać jak przebiega eksperyment wynajął w tym celu jakiegoś bezdomnego za 50 złotych miesięcznie, który miał dopływać na wyspę. Oczywiście on to olał.

    Jacyś ludzie, którzy tam dopłynęli stwierdzili ostatnio, że ponad połowa stada zniknęła. Jak się okazało na wyspie znaleźli kilkanaście padłych zwierząt, a pozostałe zdechłe kozy ten bezrobotny wrzucał do Wisły, żeby się pozbyć śladów.

    Jak podejrzewam mogły zatruć się wodą z rzeki, ewentualnie nie zaaklimatyzowały się w naszym klimacie, w końcu pochodzą z Kaukazu.

    Tak zarządza stolicą i marnuje nasze pieniądze Rafałek koszałek opałek.
  • Bogumił 01.10.2019
    Margerita jak kot śpi, to myszy harcują, i Jasiek z nimi.
  • Bogumił 01.10.2019
    Janek jak Ty już coś palniesz, to nie wiadomo, czy się za kieszeń czy za brzuch trzymać.
  • Józef Kemilk 02.10.2019
    Bogumił Ciekawa ta historyjka.
  • Bogumił 02.10.2019
    Józef Kemilk Daje do myślenia. W Polsce mamy chyba coś koło miliona albo nawet więcej rolników a Rafałek robi sobie jajca, sprowadza z Dagestanu kozy do Warszawy, daje jakiemuś islamiście 100 tysięcy złotych na piękne oczy, niby w ramach eksperymentu i na dodatek nie wyznacza żadnego obserwatora jak ten eksperyment przebiega, tylko o tym zapomina. A wybudzony z rzeczywistości przez jakichś przypadkowych odkrywców masakry zwierząt tłumaczy się, jakby spadł z księżyca.
    Ja wiem, że współcześni ludzie są porypani, do szczętu zepsutymi nihilistami wybierającymi sobie na przedstawicieli podobnych degeneratów, jak oni sami, ale zastanawiam się czy przy współczesnej medialnej socjotechnice kiedykolwiek to się skończy.
  • Zaciekawiony 01.10.2019
    Zaczynasz się robić przewidywalny. Od razu zgadłem, że zrobisz o tym wierszyk.
  • Bogumił 01.10.2019
    Aż się prosiło, żeby napisać. Większego nieudacznika warszawiacy nie mogli sobie wybrać.
  • Zaciekawiony 01.10.2019
    Bogumił zawsze mogli wybrać "największego dzbana internetu"
  • Bogumił 01.10.2019
    Zaciekawiony największy to Rafalala prezio stolicy
  • Angela 01.10.2019
    Dzisiaj 01.10, dlaczego wstawiłeś z jutrzejszą datą?
  • Bogumił 01.10.2019
    Bo moje satyry są ponadczasowe.
  • betti 01.10.2019
    Dobre!
  • Angela 01.10.2019
    Bogumił a mnie się wydaje, że zwyczajnie daty Ci się popieprzyły.
  • Bogumił 01.10.2019
    Angela słyszałaś o zjawisku dylatacji czasu? To jest właśnie ten przypadek.
  • Bogumił 01.10.2019
    Betti, dziękuję.
  • Angela 01.10.2019
    Bogumił dziecinniejesz z wiekiem? Nie lepiej poprawić, zamiast pajacować?
    Ale rób se co tam chcesz. Już się nie odzywam.
  • Ritha 01.10.2019
    :D
    wesolo macie
  • Ritha też mnie to właśnie rozbawiło :))
  • Dobry wieczór,
    Fajny wiersz, jeśli wydarzenia, na podstawie których go napisano są prawdziwe (sorki, ale nie oglądam tv) wydaje się dość celnie napisany.
    Wyszedł taki zawadiacki, podobnie jak cześć komentarzy :) szczególnie o "ponadczasowości" tej satyry ;) no i ta refleksja (być może prawdziwa) Angeli, która zdajsie przejżała Twoją pomyłkę :)
    Wybornie się Was czyta :)
    Pozdrawiam :))
  • Bogumił 01.10.2019
    Dzięki za wizytę Ago.

    Nie jest znany powód śmierci kóz. Rafałek teraz twierdzi że psy je zagryzły. To jeszcze gorsze od zatrucia warszawską wodą.

    Pozdr.
  • Tjeri 01.10.2019
    Treść złośliwa, z serii przeze mnie nielubianej, to komemtować nie będę.
    Odzywam się tylko po to, byś usunął przecinek z "tak, że", bo bije po oczach, a mnie i tak oczy bolą.
  • Bogumił 01.10.2019
    Zmieniłem, dziękuję.
  • Florian Konrad 02.10.2019
    fajna ta satyra, nie prostacka
  • Bogumił 02.10.2019
    Jak Ci się spodobało, to się cieszę. Dziękuję za przeczytanie.
  • Bogumił 02.10.2019
    Afera z kozami nabiera rumieńców. Pokazuje do czego zdolny jest Rafałek. Nawet wp, tak zawsze życzliwa wszelkim antypolskim gnidom też o tym pisze:

    Afera z martwymi kozami. Kim jest Abdullah K.? "Gospodarstwo prowadził nielegalnie"
    "Pasterz" Abdullah K. w ramach ekologicznego projektu warszawskiego ratusza wynajął miastu stado kóz. W zamian miał otrzymać 96 tys. zł. Według Fundacji Animal Rescue Polska, mężczyzna prowadził nielegalne gospodarstwo nie rejestrując swoich zwierząt. Mimo to miasto zawarło z nim umowę.

    Kozy mieszkające nad Wisłą w okolicach mostu Gdańskiego to część ekologicznego projektu warszawskiego ratusza. Zadaniem zwierząt było wyjadanie roślinności, aby wyspa nadawała się do gniazdowania nadwiślańskich ptaków. Według danych z Biuletynu Informacji Publicznej, umowę zawarto na okres od maja do końca października. Kwota umowy opiewała na 96 184 złotych, co daje ok. 16 tys. zł miesięcznie.

    Na początku kóz było 60. W niedzielę na wyspie odkryto 12 szkieletów kóz przysypanych ziemią i 30 żywych wygłodzonych zwierząt.

    Zwierzętami opiekował się bezdomny, ale właścicielem stada ma być "pasterz z Józefowa".

    "Gospodarstwo ze zdrową żywnością"
    Tym pasterzem jest Rustam K. z Dagestanu. Jego imię religijne to Abdullah. Do Polski trafił ponad 10 lat temu i rozkręcił biznes pod Warszawą. Jak opisywały media, prowadzi on gospodarstwo ze zdrową żywnością w podwarszawskim Józefowie. W zeszłym roku w "Gazecie Wyborczej" mówił, że ma 11 dzieci i 3 żony.

    Urząd miasta Józefów nie wie o żadnym gospodarstwie prowadzonym przez tego mężczyznę. Informuje, że Abdullah nie jest mieszkańcem Józefowa. - Nie jesteśmy w stanie stwierdzić, czy jest właścicielem kóz, które są w Józefowie, bo nie jest jego mieszkańcem. On niegdyś rzeczywiście tu pomieszkiwał, nieformalnie. Ale od jakiegoś czasu mieszka w Warszawie, więc nie mamy żadnych oficjalnych informacji o tej osobie ani jego działalności - mówi rzeczniczka miasta Krystyna Olesińska.

    Jak udało nam się dowiedzieć, mieszkańcy Józefowa wielokrotnie zwracali się do powiatowego weterynarza, by skontrolował kozy i owce znajdujące się w Józefowie. Potwierdził nam to przedstawiciel Fundacji Animal Rescue Polska, która nagłośniła całą sprawę. - Byliśmy na miejscu i rozmawialiśmy z mieszkańcami. Zgłaszali sprawy znęcania się nad zwierzętami i zabijania ich przez wiele dni. Była też podnoszona kwestia warunków przetrzymywania tych zwierząt - mówi WP Dawid Fabjański z Animal Rescue Polska. Jedna z takich kontroli miała zostać przeprowadzona we wtorek na posesji, gdzie znajdują się zwierzęta. Nieprawidłowości nie stwierdzono.

    Niezarejestrowane, a wynajęte
    - To nie jest żadne gospodarstwo. Gospodarstwo jest wtedy, kiedy zwierzęta są zarejestrowane, zakolczykowane. On zwierząt nie rejestrował, więc to jest nielegalne. Podobno wiara mu nie pozwala na to, żeby kolczykować zwierzęta - dodaje Fabjański.

    ak to możliwe, że z takiego gospodarstwa wynajęto kozy i owce? - Takie też pytanie zadaliśmy prezydentowi Trzaskowskiemu. Nie potrafił odpowiedzieć. Mam nadzieję, że jakieś konsekwencje zostaną wyciągnięte. My nie odpuścimy - informuje Fabjański.

    Przypomnijmy, że Rustam K usłyszał we wtorek zarzuty prokuratorskie znęcania się nad zwierzętami. Nie przyznał się do zarzucanego mu czynu i odmówił składania wyjaśnień. Grozi mu kara do trzech lat więzienia.

    A Rafałkowi wesołkowi nic nie grozi.
  • Bogumił 02.10.2019
    A swoją drogą to Rafcio zrobił biznes. Na Allegro kozę można już kupić za 250 zł. Na własność. A ratusz za 60 kóz przepłacił 6 - krotnie za wynajem na parę miesięcy. Tam powinna wejść prokuratura.
  • Jacom JacaM 03.10.2019
    Jakby wybory wygrał niejaki byle jaki , to koza byłaby w ratuszu
  • Bogumił 03.10.2019
    Taką wypowiedzią dałeś dowód, że lewactwo to stan umyłu, rodzaj choroby umysłowej. Rafcio mógłby Ci nasrać na głowę, a Ty i tak byś mu klaskał.
  • Jacom JacaM 03.10.2019
    Hm... tobie koza mogłaby się przydać, zawsze to lepsze od wykorzystywania dzieci
  • Bogumił 04.10.2019
    Jacom JacaM wykorzystujesz dzieci?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania