Usunięte

.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (25)

  • Ginny 29.03.2016
    Juz - już. Ładny wiersz :) 5
  • Rzeczywiście, dziękuję :)
  • Noren72 29.03.2016
    Gdyby nie ten mały mięsień uwięziony w klatce z żeber...
  • Niby taka mała rzecz, a (niestety) tyle o nią hałasu...
  • Billie 29.03.2016
    Ciekawie to zobrazowałaś. Bardzo piękny wiersz i ten ukryty żal... Zostawiam 5 :)
  • Cieszę się, że się spodobało, dziękuję :)
  • elenawest 29.03.2016
    Bardzo ładny wiersz :-) naprawdę mi się podoba :-D 5
  • Dziękuję ;)
  • O-Ren Ishii 29.03.2016
    Konkretny i mocny wiersz, zdolniacho. Podoba mi się bardzo, bardzo! 5 :D
  • Dziękuję, Ren! Zajrzę do Ciebie wieczorem :)
  • O-Ren Ishii 29.03.2016
    marcepanowypotwor, nie ma sprawy!
    Ojej, zapraszam :D
  • candy 29.03.2016
    ależ bym chciała, żeby i mi się tak udało wypluć miłość... :) przepiękny wiersz, jak zwykle
  • Bardzo boli, ale podobno później ma być lepiej, właśnie na to czekam ;)
  • Jestem pod wrażeniem. Pod dużym wrażeniem. Bardzo dużym. Świetny tekst!
  • Dziękuję :)
  • Noren72 29.03.2016
    Później jest. Po prostu (nie)zwyczajnie. Plecak doświadczeń nabiera drastycznie na wadze. Ważne, aby nie... Pomimo wszystko nie stracić siebie. Tego Ci życzę :-)
  • Bardzo dziękuję :)
  • Neurotyk 29.03.2016
    "poranna higiena" – 5
  • Neurotyk 29.03.2016
    mój prywatny tytuł :)
  • Neurotyk, musisz mieć mocne nerwy, gdybym miała codziennie umierać, to nie wiem jak bym to przeżyła...
    Dziękuję.
  • Łowczyni 29.03.2016
    Naprawdę ciekawy wiersz. Nie mam do tego głowy, sama nie potrafię zabrać się za poezję, aczkolwiek mnie się podoba. ;)
  • Dziękuję :)
  • Rasia 29.03.2016
    Świetny wiersz. Strasznie podoba mi się to zestawienie zranienia z wmawianiem sobie, że bycie samotnym czyni nas piękniejszymi, że przeszłe uczucia już nic nie znaczą, że jesteśmy silniejsi o jedno doświadczenie. Ostatnie zdanie jest taką wisienką na torcie, to chyba mój ulubiony wiersz u Ciebie. Zostawiam 5 :)
  • Dziękuję, piękna interpretacja :)
  • Neurotyk 23.04.2016
    Wstawiasz rzadko, ale jak już to uczynisz, dajesz nam poezję. Wróciłem do WSZYSTKICH twoich tekstów, delektowalem się, po prostu. Mało Cię na portalu, ale dużo Cię pomiędzy słowami i w słowach Twoich wierszy. Okazuje się, że pięknie robisz zdjęcia. Tak, widziałem właśnie foto blog. Jakie to piękne szczyty i pasma górskie? Odpowiedź pozostaw, proszę, pod którymś z moich ostatnich tekstów (trzy ostatnie Cię zainteresują, mam nadzieję:).

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania