.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Numizmat 08.10.2015
    Też nie cierpię jak ktoś mi przerywa książki albo seriale w samym środku akcji. Wspaniale opisana Wenecja tak btw :)
  • Rasia 08.10.2015
    Cieszę się, że ktoś się jednak wypowiedział na temat tego opowiadania, bo nie wiedziałam już, co o nim myśleć ;p Dziękuję :) Powiedzmy, że od pewnego czasu za sprawą dłuższego tekstu, który na razie nie widzi światła dziennego bardzo dużo czytałam o Wenecji i staram się odwzorować jak najwięcej z rzeczywistości :) Miło, że się udało.
  • Nazareth 24.03.2016
    zaczęła sączył się krew - sączyć
    Piszesz niesamowicie smacznym językiem. Generalnie długie opisy miejsc, nudzą mnie, jednak twój opis Wenecji był tak obrazowy i plastyczny, że kiedy bohaterka usiadła przy stoliku by napić się kawy, byłem rozczarowany, że nie mogę przyglądać się już miastu. Dwa zaskakujące zwroty akcji w tak krótkim tekście nietylko nie zgrzytają, ale doskonale się uzupełniaja. Jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam.
  • Rasia 24.03.2016
    Jejku, jest mi wstyd za moje stare teksty, z chęcią bym je wszystkie poprawiła xD Dziękuję jednak, że zajrzałeś i mimo to się nie zniechęciłeś, bo jednak mój poziom chyba troszkę urósł. Już poprawiam w każdym razie i cieszę się, że udało mi się Ciebie zaintrygować i nie zanudzić :D
  • Nazareth 24.03.2016
    Rasia nie bądź taka skromna! Oczywiście, że w późniejszych tekstach widać twój rozwój jednak i te stare są dobre i mają swój urok. Będę czytał je dalej, jeśli pozwolisz :)
  • Rasia 24.03.2016
    No to cieszę się, że tak uważasz. Jeśli jednak mogę coś zasugerować, to przesuwaj się w górę listy, nie w dół :D
  • Nazareth 24.03.2016
    Rasia mam nadzieję ostatecznie dotrzeć na samą górę, krok po kroku jednak :)
  • Rasia 24.03.2016
    To widzę, że wysoko postawiłeś sobie poprzeczkę :D
  • Nazareth 24.03.2016
    Rasia zawsze stawiam ją sobie wysoko :) A to twoich tekstów chciałem sięgnąć już od dawna. Teraz wreszcie mam odrobinę więcej czasu więc zabieram się ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania