Rezygnacja

Przychodzi okres niestety w życiu kiedy człowiek ma chęć się poddać. Niestety przed bliskimi trzeba udawać, że jest wszystko w porządku. Tak naprawdę taka osoba ma niezłego doła. Codziennie boryka się z nowo rozpoczętym dniem i nie wie co dalej. Każdy dzień staję się męczarnią i samotnością. Wokół człowieka jest wiele bliskich,ale tak naprawdę jest samotny. Dzień w dzień zastanawia się co robi dalej na tym świecie i ma ochotę zasnąć i nie obudzić się z jednego wielkiego koszmaru. Od ponad 9 lat spotyka ją samo cierpienie, ból, rozczarowanie i brak sensu życia.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • maga 19.02.2016
    Za odsłońięćie prawdy, bo w dziśiejszych czasach bardzo dużo ludzi zmaga się z takimi stanami. W tekśćie są błędy, ale jest to Twój poerwszy tekst na opowi i można zastosować taryfe ulgową.
    Za przesłańie 5 i zmiłą chęćią przeczytam Twój kolejny tekst. Pozdr.)
  • berni 19.02.2016
    Noe będzie kolejnych tekstów. Napisałam, aby się sprawdzić. Może jest dobre,ale błędów się nie oduczę.
  • elenawest 19.02.2016
    Szkoda, że tak szybko się zniechęcasz. A błłdów a i owszem, można się oduczyć, tylko trzeba na to pracować, a nie poddawać się
  • ausek 21.02.2016
    Jeżeli pisanie sprawia Ci przyjemność, to się nie poddawaj. Będzie lepiej, pozdrawiam. :)
  • Moni 21.02.2016
    Ej, ja widzę tylko liczbę nie zapisaną słownie, a poza tym to jest fantastyczne. C: Pisz więcej, masz talent.
  • berni 21.02.2016
    Dziękuję za miłe słowa i wiarę we mnie
  • Moni 21.02.2016
    Nie ma za co, po prostu musimy trzymać się razem. C:
  • berni 21.02.2016
    Chociaż coś mi wychodzi.
  • Moni 21.02.2016
    Na pewno wiele Ci wychodzi. :D
  • elenawest 21.02.2016
    Nie poddawaj się, a jeśli będziesz potrzebować pomocy w pisaniu, to myślę, że spokojnie ci jakoś pomożemy ;-)
  • berni 21.02.2016
    Dziękuję. Oddaję tutaj trochę siebie i soch emocji.
  • elenawest 21.02.2016
    No i super :-) to chyba, jakmy wszyscy :-D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania