-

 

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • betti 18.06.2019
    Wspaniałe, yanko, cudownie wprost. Piąteczka!
  • yanko wojownik 19.06.2019
    Betti - nie jestem pewien, może wzmocniłaś się drinkiem i treść Ci wygląda inaczej, ale kto wie - może trzeba czasem uwierzyć, że jednak. Ja bym sobie przyznał tak ze dwa - dwa i pół góra, ale spoko - niech będzie ta piątka:)

    Dzięki!
  • Pan Buczybór 18.06.2019
    Wszystko rozstrzyga się na forum. Jak zawsze
  • yanko wojownik 19.06.2019
    Ale niekoniecznie będzie to trwało dalej, przyjdą i w czterech ścianach zniszczą, a w miejscach takich jak to zasieją własną nudę - już tu są :)

    Dzięki!
  • Canulas 18.06.2019
    Nie podoba mi się za bardzo zapis, natomiast lisiej przewrotności odmówić Ci nie można.
  • Canulas 18.06.2019
    PS. Miało być mniej, ale mam niezgrabne paluchy i się niechcący "nacisło" pińć.
  • yanko wojownik 19.06.2019
    Canulas, Lisiej przewrotności - zależy co rozumieć przez pojęcie, tu obserwacja wystarczy, ale nie powiem, że dotyk tematu, nie był mi inspiracją ani trochę.
  • A. Hope.S 18.06.2019
    Jasiu. Nie martw się... Nadal tu jestem :D
    V za utworek leci.
  • yanko wojownik 19.06.2019
    Dziesięć godzin później - tak kombinowałem, że zapewne zaliczyłaś czasowe zniknięcie - wszystkim się zdarza:)

    Dzięki & pozdra.
  • A. Hope.S 19.06.2019
    yanko wojownik Dostałam błysk w czasie
  • yanko wojownik 21.06.2019
    A. Hope.S, To coś a la olśnienie? Czy z tych gorszych rzeczy?
  • Wrotycz 18.06.2019
    Tytuł przyciąga:) Trafne obserwacje (czekanie na reakcję:)
    Co do ringu, tu jest świetny, samoregulujący się ring. Zero moderacji, adminacji, demos w pełnej krasie.
    Pozdro, Yanko:)
  • yanko wojownik 19.06.2019
    Na razie tak jest i właśnie ślicznie, że tak, mimo wszystkich ewentualnych braków. Niemniej ten demos zdaje się być zagrożony przez wiadome siły... (i nie przez Betti;)).

    Nie używasz forum tutaj, ale może lukasz zza osławionej meblościanki:) .
    Co do treści, to Po części coś tam z autopsji, ale obserwacje wystarczą, gdzie indziej wrypie się moderator i nie da sprawy dokończyć, tu póki co można, ale jak wyżej.
    Za dużo wykrzykników zapewne - jakoś mi nie leżą - tak na szybko pisane.

    Dzięki za komentarz - no jak zwykle w sedno utrafiając, sam piszący się często, dzięki Twoim komentarzom, czegoś dowiaduje o sobie lub o czymś wokół.

    Pozdra.
  • Wrotycz 19.06.2019
    Yanko, demos to nie idylla harmonijnych postaw. To raczej ścieranie się postaw różnych.
    Samoregulacja zależna od przewagi jednej czy drugiej, czy n-tej strony, ale nieuzyskiwana przez autorytarne narzucenie jednej jedynej słusznej zewnętrznej - władczej.
    Czasami zajrzę w pitolo, nie ukrywam :)
    Dzięki za miłe słowa:)
  • Bardzo autoironiczne. Hej!
  • yanko wojownik 19.06.2019
    Zapewne - Dzięki!
  • pkropka 18.06.2019
    Tak optymistycznie - że będą zgody. Ale niech będą, na zdrowie :)
  • yanko wojownik 19.06.2019
    Ostatecznie mało kto jest wykluczany ze społeczności z powodu zadymy na forum, a wielu z czasem zdaje się być zakumplowanymi.
    Dzięki za przeczyt i koment!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania