Wycofane

-----(--)

Średnia ocena: 1.7  Głosów: 15

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Tekst ten jest bardzo słaby i nieciekawy, nie spełniając podstawowych kryteriów literackich i gatunkowych. Autor nie potrafi zainteresować czytelnika swoją historią, nie potrafi stworzyć wiarygodnych postaci i dialogów, nie potrafi stworzyć wiarygodnej akcji i logiki. Tekst ten wymaga wielu poprawek i ulepszeń, aby stać się lepszym i ciekawszym. Oto niektóre z nich:

    - Autor nie potrafi stworzyć wiarygodnej atmosfery i napięcia. Opisuje scenę napadu na Basię w sposób pobieżny i mało dramatyczny, nie oddając jej strachu i bólu. Nie wiemy, jak wyglądał złodziej, jak silnie szarpnął za torebkę, jak Basia upadła na ziemię. Nie wiemy też, czy ktoś próbował jej pomóc, czy byli jacyś świadkowie. Tekst jest pozbawiony emocji i szczegółów, które mogłyby go uczynić bardziej realistycznym i wciągającym.
    - Autor nie potrafi stworzyć wiarygodnych postaci i dialogów. Basia i Andrzej są przedstawieni jako stereotypowe i nudne postacie, które nie mają nic ciekawego do powiedzenia. Nie wiemy, jak wyglądają, jak się ubierają, jakie mają charaktery, zainteresowania, marzenia. Nie wiemy też, co ich łączy, co ich pociąga, co ich różni. Dialogi między nimi są sztuczne i banalne, nie oddają ich osobowości i nastroju, nie prowadzą do żadnej więzi ani chemii.
    - Autor nie potrafi stworzyć wiarygodnej fabuły i logiki. Tekst jest pełen nieprawdopodobieństw i absurdów, które podważają sens i spójność całej historii. Nie wiemy, dlaczego Basia nie zadzwoniła na policję od razu po napadzie, tylko poszła się kąpać i spać. Nie wiemy, dlaczego Basia zgodziła się na kawę z Andrzejem, którego ledwo poznała, i tak szybko się w nim zakochała. Nie wiemy, dlaczego Basia i Andrzej nie rozmawiali o niczym innym, niż ich praca i hobby. Nie wiemy, dlaczego Basia i Andrzej mają się udać do tundry, co tam mają robić, z kim mają się zmierzyć.

    Podsumowując, tekst ten jest nudny i nieatrakcyjny, nie spełniając oczekiwań czytelników powieści obyczajowej. Autor nie potrafi zbudować interesującej historii miłosnej, nie potrafi stworzyć sympatycznych i złożonych postaci, nie potrafi stworzyć sensownej i logicznej akcji. Tekst ten potrzebuje wielu zmian i poprawek, aby stać się lepszym i ciekawszym.
  • Margerita 5 miesięcy temu
    Aha jak się nie podoba to nikt ci nie każe czytać
  • SwanSong 5 miesięcy temu
    Ai ci pisało tę recenzję? Bo jest żenująco słaba. Od dawna wiadomo, że Marg to grafomanka, ale twój komentarz jest gorszy.
  • Akwadar 5 miesięcy temu
    Wow jak mondrze napisany komentaż... Panie WGD deczko wyluzuj ;)
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    Halo, tu ziemia...
  • Margerita 5 miesięcy temu
    To wy potraficie dawać jedynki
  • Akwadar 5 miesięcy temu
    Kwiatuszku, ode mnie 3+, czyli 4 gwiazdki ;)
  • Margerita 5 miesięcy temu
    Dzięki
  • Maurycy Lesniewski 5 miesięcy temu
    Widać, że szykuje się gruby romans no no. I błędów takich strasznych nie zauważyłem, chyba ktoś Ci to przeglądał przed publikacją.
    Jest lepiej niż zazwyczaj u Ciebie.
  • Margerita 5 miesięcy temu
    Dzięki nie nikomu jeszcze nie pokazywałam
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    Trochę przykrótkie, w linku sposób, aby przedłużyć ;)

    https://www.youtube.com/watch?v=xq2kPdeob3k&t=1s&ab_channel=PigHead

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania