Rosyjska ruletka

Spotkałam go, tonącego w oparach obrzydliwości. Jest bardziej zwierzęciem niż człowiekiem, godnym pożałowania, litości. Godnym pożądania. Pozwalam się ochrzcić, niby w wodach Jordanu i za jego sprawą staję się nieczysta. Skalana na wieki jak on.

Jeden nabój w bębenku. Myśli, że w ten sposób jest w stanie mnie kontrolować. Lufa rewolweru w ustach ma metaliczny posmak, podobny trochę do krwi. Tylko nie zamykać oczu. Głupiec, wsiąkam w to bardziej niż on. To tylko gra. Teraz jego kolej. Oddycham, gdy iglica uderza w pustkę. Nowo narodzeni po raz kolejny obserwujemy drobiny kurzu tańczące w powietrzu. Jest pięknie i możemy się kochać, delikatnie i czule, jak ludzie doświadczający zbliżenia po raz pierwszy. Właśnie odzyskaliśmy życie. Następny akt pozostawia siniaki, poranione usta i łzy na policzku. Zachłanni, gotowi wziąć tyle ile się da. Kolejnej szansy może zabraknąć. Któreś z nas pozostanie niezaspokojone i poza kontrolą.

Kiedy fragmenty mózgu przyozdabiają poduszkę, myślę, że trzeba będzie zmienić pościel, nim znów zaczniemy się kochać.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (32)

  • kalaallisut 17.05.2019
    rosyjska ruletka w życiu seksualnym — ostro :)
  • Angela 19.05.2019
    Dziękuję ślicznie : )
  • pkropka 18.05.2019
    Ooo. Zatkało mnie. Całość super, bardzo na tak. Ale zakończenie... Wystrzałowe ;)
  • Angela 19.05.2019
    Cieszę się i bardzo mi miło : )
  • Pasja 18.05.2019
    Witam
    Mocny erotyk w ramionach rozbujanej egzaltacji. Stan taki może przytrafić się każdemu, nawet ludziom zazwyczaj spokojnym. Rosyjska ruletka to metafora niespodzianki lub osiągnięcie sukcesu na polu erotycznym. A co kogo obchodzi jak okazujemy swoje uczucia, zachwyt i uniesienie. Przecież egzaltacja nie jest zjawiskiem ciągłym, a zmiany i nowe doznania sa wpisane w nasze życie.
    Ciekawe odsłony naszych pragnień.
    Pozdrawiam
  • Angela 19.05.2019
    Kocham Twoje komentarze i interpretację każdego tekstu. Każdorazowo dochodzę do wniosku, że są sto razy
    leprze niż sam utwór.
    Dziękuję z głębi serca.
    Pozdrawiam.
  • Zbuntowana 18.05.2019
    Mega ❤
  • Angela 19.05.2019
    Dziękuję pięknie : )
  • :)))
    Czy Ty nie możesz bardziej się rozpisywać na takie tematy, bo smaka narobisz na obiad z dwóch dań, a tu tylko wisienka na torcie, a człowiek głodem przymiera.
  • Angela 22.02.2022
    Z głodu jeszcze nikt nie pękł : ))) czasami im mniej tym lepiej, bo większe pole dla wyobraźni : )
  • Angela Ale tak przed snem...
    Tak myślę, czy by Ci się moje nie spodobało, tylko to kurła długie jak nie przymierzając awantury na pitoleniu. Trzeba mieć jaja ze stali, żeby zdzierżyć objętość :)
  • Angela 22.02.2022
    błękitnypłomień mam jaja z betonu zbrojonego, a sobota i niedziela wolne. Z przyjemnością
    poczytam i może sama zmotywuję się do pisania.
  • Angela Wejdzie w wiadomościach na FB plik? PDF, bo nigdy tamtędy nie wysyłałam
  • Wysłałam tam, to zobacz czy się da zdjąć.
  • Angela 22.02.2022
    błękitnypłomień to jest to co myślę, co się tu nie pojawi?
    Nie wiem, może lepiej jak jutro Ci adres poczty mesem przyśle?
  • Angela Się nie pojawi, ale nie wiem czy o tym kiedykolwiek myślałaś :) To dawaj pocztę na FB
  • Angela 22.02.2022
    błękitnypłomień jest, udało się. Dzięki, będziesz czytana : )
  • Angela Ok, obyś wyszła z tego z nienaruszoną psychiką...
    Bo mnie nie stać na adwokatów i odszkodowania...
  • Angela 22.02.2022
    błękitnypłomień z moją psychiką od dawna nie jest ok : ) Bardziej zjebana być już nie mogę : )))
    Śpij dobrze. Pa i do poczytania : )
  • Angela Miłego czytania i jeszcze lepszych snów.
  • Angela, "Bardziej zjebana być już nie mogę"

    Skromna jesteś i trochę brak Ci wiary.
  • yanko wojownik 1125 :)))
    Odebrała mi zaszczytne pierwsze miejsce w tej dziedzinie... Smutek.
  • błękitnypłomień, Ale podium udźwiga trzy osoby i nie wstyd stać niżej, bo to wciąż wysoko.
  • yanko wojownik 1125 Stajesz z nami? :)
  • błękitnypłomień, Jeśli dotrzymam tępa...
  • *tempa
  • tępy, to jestem umysłowo
  • yanko wojownik 1125 Poprawiaj, poprawiaj, bo jak Martynka wpadnie to złapie jak michę miodu :)
    Ona tempi wszelkie przejawy tempoty :)
  • Angela 23.02.2022
    yanko wojownik 1125 ja to bycie "zjebanym" poczytuję jako coś bardzo pozytywnego : )
  • Chyba tu nie byłem, ale wiem dlaczemu, w tym czasie pobywałem na konkurencyjnym portalu. Tytuł za dużo mówi? Byłoby bardziej enigmatycznie i wymuszało więcej myślenia, gdyby brzmiał inaczej.

    Bardzo fajna klima przez większość tekstu, ostatnie cztery linijki troszeczkę za dosłowne.
  • Ogólnie robi wrażenie.
  • Angela 23.02.2022
    Tam też był ten tekst, ale nie czytając raczej nic nie straciłeś.
    Pozdrowionka : )

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania