Xxx

Xxx

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Ritha 21.08.2018
    Zapis dialogu jest zatrważający...
  • Night_sing 21.08.2018
    Już wszystko poprawiłam jak by było coś jeszcze do poprawy to proszę pisać :)
  • Anonim 21.08.2018
    Każdą wypowiedź zacznij z wielkiej litery. Zamiast "-" ma być "—" czyli dłuższe kreseczki. Nie robisz odstępów, dialogi zlały się w całość..
    Np. to zdanie "witam. Niech pani usiądzie-wskazał na miejsce przed nim tak jak kazał, tak zrobiłam.". Powinno być tak: — Witam, niech pani usiądzie. — Wskazał na miejsce przed nim" I tu bym generalnie ucięła, bo dalsza część wypowiedzi to jakieś jest masło maślane. Pozostałe dialogi tak samo do poprawy. Kreseczka dłuższa, później spacja i zdanie z wielkiej litery.
  • Anonim 21.08.2018
    http://www.piszmy.pl/zasady-pisania-dialogow-o-dialogach/Chapter.html
  • Ritha 21.08.2018
    Walcz, Wint, walcz. Ja nie mam siły tego roztlumaczać (zwlaszcza, ze autorka twierdzi, ze napoprawiała już).
  • Canulas 21.08.2018
    Sorry, nie zauważyłem.
  • Canulas 21.08.2018
    Podajcie jej jakieś odniesienie do strony z poprawnym zapisem dialogów i ogarnie.
  • Luk Kope 23.08.2018
    „Zwlekałam się powoli z łóżka i udałam się do łazienki„ - proszę, nie rób tego.
    „Zwlekłam” - jeżeli ktoś z czymś zwleka to jasne jest, że robi to przez pewien okres czasu.

    Przymiotniki. Nie musisz używać ich ciągle, prowadź dialog z Czytelnikiem. Mów mu co się dzieje, nie odkrywaj. On sam sobie dopowie, domyśli się. Warunkiem dobrego pisania nie jest odkrywanie, ale ukrywanie. Ludzie naprawdę nie są tępi, zrozumieją. Tym bardziej ludzie czytający. Weź „Bezsenność” Kinga i przeczytaj starając się zwrócić uwagę na styl. Jest surowy, popularny. Tylko przy opisach bohaterów i w dialogach daje znać o charakterze sytuacji, bądź osoby.

    O dialogach już pisano, ja też nie jestem mistrzem.
  • Neli 30.08.2018
    Przecinki bardzo utrudniają czytanie, bo są źle postawione. Wstęp mi się podobał. Ogólnie nie przepadam, jak ktoś pisze o tych samych wydarzeniach z perspektywy kilku postaci, niemalże przepisując kropka w kropkę. Jeśli chcesz pisać o tym samym, to proponuję jakoś inaczej, żeby zaciekawić.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania