Xxx

X

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Canulas 22.08.2018
    Dostałaś pomoc pod jedynką. Nic nie poprawione. A w dwójce to samo.
  • Ritha 22.08.2018
    Kreseczki zmieniła na dlugie, ale spacji brakuje i dalej z małej...
  • Ritha 22.08.2018
    A jeszcze mam takie pytanie, bo masz tu prolog, rozdzial 1, rozdzial 2, a... tytuł?
  • Anonim 22.08.2018
    Za dużo przecinków. Mam wrażenie, że wstawiasz je tak na czuja. Np. drugie zdanie: " Znów podniosłam, się z łóżka słysząc, irytujący dźwięk". Już abstrahując od znajomości interpunkcji (ja też nie jestem żadnym znawcą) to nawet dla laika wygląda dziwnie. Bo patrz, rozdzielasz "podniosłam" i "się", a to traktujemy jako całość - nie rozdzielamy. Zdanie powinno wyglądać tak " Znów podniosłam się z łóżka (+,) słysząc irytujący dźwięk. Dialogi z wielkiej i spacja po myślniku.
  • Canulas 22.08.2018
    https://www.ortograf.pl/. - tutaj przed publikacją wrzucaj
  • jolka_ka 23.08.2018
    Witam!

    Jak napisali poprzednicy – w tekście panuje okropny bałagan. O ile takie rzeczy, jak zapis dialogów, wymagają pewnego "opisania", pewnej wprawy i masz pełne prawo się w tym jeszcze gubić, to te nieszczęsne małe litery, albo masa literówek wynika raczej z pośpiechu i niedbałości. A nie ma co się spieszyć, jeśli chcesz się pokazać z jak najlepszej strony, bo porządne wykonanie pokazuje, że autor stara się i przykłada, nawet jeśli inne elementy tekstu zawodzą.

    U ciebie najmocniejszym punktem jest z pewnością fabuła – całkiem pomysłowa. Może nie odkrywasz dziewiczych lądów, ale rzecz wcale nie była taka oczywista.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania