Rozdział I "Przeprowadzka i Nowa Szkoła"

Agata Key ,wraz z rodzicami ,kilka dni temu

przeprowadziła się do innego miasta, więc musiała

zmienić zkołę. Zostwiła przyjaciół i znajomych,

czuła się samotna.Dziewczyna była miła,troskliwa,lubiła, mopsy,naukę i miała kolekcję

wandam.

Przed pierwszym pójśćiem do szkoły, postanowiła pisać bloga w , którym codziennie pod koniec dnia

opisywać będzie rózne wydarzenia. Tak to się zaczęło:

Hej, jestem Agata, mam 16 lat niedawno się przeprowadziłam. Jutro pierwszy raz pójdę do nowej szkoły . Obawiam się tego co się jutro wydarzy.Jestem ciekawa czy klasa, do której mnie przydzielono jest spokojna i nie wykręca żadnych numerów. To tyle na dziś Cześć!

 

#Agata

Dzień2

Wstałam o 7:00 poszłam do toalety ogarnąć się

7:15 zeszłam na dół zjadłam śniadanie, spakowałam plecak ubrałam kurtkę i wyszłam.

W drodze do szkoły kupiłam swoją ulubioną kawę.

Gdy doszłam miałam 5min aby, zmienić buty, zdjąć kurtkę i biec do klasy. Zadzwonił dzwonek! O nie! a ja dopiero sie wygramoliłam w pośpiechu zapomniłam telefonu z sztani. Do tego spózniłam sie na lekcję, przeprosiłam i usiadłam do ławki.

Wszycy patrzyli na mnie, czułam się jak bym była osaczona. Na przerwie podszedł do mnie wysoki blondyn i powiedział.

Średnia ocena: 1.3  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Autorka tego tekstu 29.01.2016
    Myślę że wam się spodobał I rozdział jak tak to piszcie czy chcecie II rozdział :)
  • Angela 29.01.2016
    "Myślę że wam się spodobał I rozdział jak tak to piszcie czy chcecie II rozdział " czy to żart, czy zwykły troling?
    Dziwny format tekstu, ale cóż, bywa.
    Liczby piszemy słownie, np : Wstałam o siódmej(,) poszłam do toalety ogarnąć się(.)
    Poza tym w tekście nic się nie dzieje. Nie oceniam.
  • Szczur 29.01.2016
    Świetny tekst! Poprawiłaś mi humor Autorko tego tekstu. Liczę na dalsze części i nie mogę się doczekać, aby dowiedzieć się kim są tajemniczy blondyn i powiedział, którzy podeszli do Agnieszki, czy jak jej tam na imię było. Pozdrawiam i buziaczki :*
  • Autorka tego tekstu 29.01.2016
    Szczur proszę usunąć te pozdrowienia ;)
  • Szczur 29.01.2016
    Proszę złożyć wniosek o usunięcie. A do tego czasu nie życzę sobie żadnych próśb o usunięcie czegokolwiek.
  • Karo 29.01.2016
    Co to jest?! To jest żart? Czy troll? Albo brakuje spacji, albo przecinków i kropek, albo jest ich za dużo. Jeśli chodzi o samą fabułę, to jest sztywna, nudna i bez sensu. Po raz pierwszy na tej stronie wstawiam 1, gdyż to jest już lekka przesada.
  • autorka tego tekstu 29.01.2016
    jak to mogę usunąć bo wrzuciłam to anonimowo
  • Angela 29.01.2016
    Spróbuj napisać do admina, ale nie jestem pewna czy to coś da.
  • autorka tego tekstu 29.01.2016
    A nie możesz na przykład zgłosić tego tekstu albo zablokować? ?
  • Angela 29.01.2016
    Nie mamy szansy blokowania czegokolwiek.
  • autorka tego tekstu 29.01.2016
    A zgłosić
  • Angela 29.01.2016
    Chyba może tylko autor
  • elenawest 29.01.2016
    Co to w ogóle jest? 1
  • xlittledreams 29.01.2016
    Przepraszam, ale nie podoba mi się, za dużo spacji, brakuje znaków interpunkcyjnych; ogółem słabo.
  • YaoiIYuri 30.01.2016
    Cześć. Przepraszam cię bardzo, ale ten tekst jest słaby. Dziwna forma ( jak ktoś już powiedział) opowiadania, do tego błędy... pisze się ,,postanowiła pisać bloga, w którym (...) '' a nie: ,, (...) w, którym.'' W ogóle jak, to były zapiski w pamiętniku, to powinno zaczynać się od ,, i kończyć na '' a nie, tak jakby nigdy nic, byle gdzie. Po trzecie każdy tekst się tak zaczyna, to już robi się nudne... postać przyszła do nowej szkoły, spóźniła się na lekcję i zaczęła gadać z chłopakiem, Po czwarte... ja się pytam, gdzie ten tekst jest chociaż w 50% Fanficion? Ja to bym raczej mu dała...hm.... normalne życie, lub romans (wszystkie romanse się tak zaczynają, jak zauważyłam) mogłaś trochę więcej napisać, na ten pierwszy rozdział, ale ogólnie to jest ok (: Ucz się!
  • YaoiIYuri 30.01.2016
    Na blogu, a nie w pamiętniku, przepraszam! * :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania