.

 

Średnia ocena: 2.9  Głosów: 15

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Dekaos Dondi 12.12.2017
    Najbardziej mi podeszła - pierwsza. ''rannej rosie'' - można dwojako rozumieć - nic dziwnego, że oczyszcza z grzechu.
    ''otwartych drzwi'' - to zależy do czego? Tak to rozumiem. Przesłanie jest. Pozdrawiam - 4,5
  • betti 12.12.2017
    Dziękuję za przeczytanie i zostawiony ślad.

    Pozdrawiam.
  • Canulas 12.12.2017
    To ja. Ten co lubi, nie rozumiejąc czasem.
    "Obsypię cię zlotem
    moich włosów" - piękne.

    "tylko tak zatrzymasz halny
    przed wyważeniem
    otwartych drzwi" - normalnie bym wobec tego przeszedł obojętnie, ale wiem, że Ty stronisz od "utartych schematów"
    Wyważenie otwartych drzwi, jaki mi się jako taki właśnie utartych schemat.

    Pozdrawiam serdecznie
  • Canulas 12.12.2017
    utarty - autokorekta
  • betti 12.12.2017
    Co ja się mam z Tobą... wiem, wiem zero liryzmu w ostatniej. Pomyślę...
  • Ozar 12.12.2017
    Podoba mi się. Nie oceniam, bo nie moją bajka. Dla mnie 7 (10 st. skala)
  • betti 12.12.2017
    Ozar tylko 7? Nie wiem, jak to przeżyję...
  • Luciferia 12.12.2017
    Nie wiem skąd taka średnia ocen, naprawdę.
    Bardzo przyjemny utwór, wprawiający w ciekawy nastrój. Dwie ostatnie strofy są przepiękne, ocierające się o erotyk (nie wiem, czy taki był Twój zamiar, może tylko ja mam takie skojarzenia). Nie do końca natomiast rozumiem pierwszą strofę. Ale nie zmienia to faktu, że mi się podoba.
  • betti 12.12.2017
    Średnia ocen z czystej sympatii, jak mniemam, bo raczej nie za wiersz.

    Cieszę się, że Ci się spodobał, to bardzo miłe. Dziękuję.

    Pozdrawiam.
  • Karawan 12.12.2017
    Ja się na poezji nie znam! Byłoby fajnie gdyby (mnie byłoby fajnie!!) całość poza tytułem była w czasie przeszłym.Portret to coś co zostało namalowane, utrwalone a więc czas przeszły, a reszta sympatyczna w czasie przyszłym i to mi nie pasi. Ale ja na poezji się nie znam!! Średnia od ocen od grasującego ponoć od zarania trolla-milczka. Stawia jedynki nie uzasadniając jak to troll.
  • betti 12.12.2017
    Portret też może być w trakcie malowania... na razie jest rozmazany.
  • riggs 16.12.2017
    słabieńkie to, nie ocenię, bo i tak marnie. Postaraj sie zamiast krytykować innych. spada Ci poziom kosztem aktywności. Mieć albo być....
    Pewnie " całe życie druga".
  • Aisak 16.12.2017
    aż zamkniesz w dłoniach
    swój krzyk


    powyższe sugeruje, że użyto siły.
    peelką porwała chłopca
    kazała biegać mi po rosie,
    gdy za oknem -1

    oczyścimy się z grzechów - uuuu nawiedzony babsztyl

    złoto włosów - farbuje kudły i jej wypadają na biednego chłopca albo nosi perukę

    przerażony chłopiec jest sparaliżowany strachem, dlatego krzyczy nie wydając dźwięków

    to są dowody zbrodni!
    halo policja..
  • riggs 17.12.2017
    Dobreeeeeeeeee

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania