xxx

xxx

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Lotos dwa lata temu
    Bardzo spodobało mi się Twoje opowiadanie, tak... W relacjach rodzinnych największe znaczenie mają uczucia.
  • Bożena Joanna dwa lata temu
    Dziękuję bardzo, trudno bez rodziny, bez wsparcia a czasami i gwałtownej wymiany zdań.
    Serdecznie pozdrawiam!
  • Agrafka dwa lata temu
    Ludzie, którzy długo żyją zwykle byli piękni, bo to świadczy o ich zdrowiu.
    Trudno spojrzeć na swoich przodków jak na zwykłych ludzi. Pytanie, czy sami chcemy zostać zwyczajnie babcią i mieć prawo do życia niekoniecznie i nie wyłącznie przez pryzmat układów rodzinnych, prawda czasem okazuje się brutalna. Pozdrawiam :-)
  • Bożena Joanna dwa lata temu
    Ci długowieczni czasami mają za sobą wiele przeżyć i silną osobowość. Samodzielność starszych osób bywa zwodnicza, ale każdy jest panem swojego losu. Nie można pozostawiać staruszków bez żadnego wsparcia. Ambicja bywa zwodnicza.
    Dziękuję za przeczytanie i komentarz.
    Załączam pozdrowienia!
  • Marek Żak dwa lata temu
    Rzeczywiście urody ludzi z najbliższej rodziny się często nie dostrzega, albo nie zwraca uwagi, ponieważ uroda, jest związana z seksualną atrakcyjnością, i trudno, żeby młodszy brat tak postrzegał siostrę, czy dzieci rodziców. Podobnie dla mnie faceci są transparentni i ktoś musi być wybitnie przystojny, żebym to w ogóle zauważył. Pozdrawiam.
  • Bożena Joanna dwa lata temu
    Jako kobieta dostrzegam urodę innych ludzi, ale w przypadku rodziny było to absolutnie nieistotne.
    Dzięki za przeczytanie i załączam pozdrowienia!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania