rozpisanie

ten

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (40)

  • Bogumił 19.08.2019
    Hm.
  • Wrotycz 19.08.2019
    Śmiało, nie krępuj się, ciekawam:)
  • Bogumił 19.08.2019
    Wrotycz zadałem pytanie poniżej, bo wyczuwam jakąś prowokację.
  • Wrotycz 19.08.2019
    Bogumił, odpowiedziałam poniżej.
  • Dekaos Dondi 19.08.2019
    Wrotuniu→ Ładny zapis. Niby taki delikatny, zefiryczny...
    Tylko nie wiem, czy: sczytuje, czy szczytuje miało być:)
    Gdybyś mężczyznę wyrzuciła pod obłoki, to można by bardziej kombinować z interpretacją:) Pozdrawiam→*****
  • Bogumił 19.08.2019
    A fuj D.D., jest i ma być sczytuje.
  • Wrotycz 19.08.2019
    Dzięki, od czasownika: czytać ---> sczytywać. :)
    A czemu mena?
  • Wrotycz 19.08.2019
    edit - z menem - oczywiście.
    Spadam do zajęć, ale jak znajdziesz czas, to fajnie byłoby, gdybyś wyjaśnił:)
  • Dekaos Dondi 19.08.2019
    Sorry. Wiedziałem przecie:))
  • Bogumił 19.08.2019
    Czy wiersz należy do kategorii dedykowanych?
  • Wrotycz 19.08.2019
    A jakie to ma znaczenie, mega wierszy, powieści, poematów z widoczną, zwerbalizowaną dedykacją się ocenia, w podręcznikach do polskiego choćby.
  • Bogumił 19.08.2019
    Wrotuś, czyli jest dedykowany, wiedziałem
  • Wrotycz 19.08.2019
    Jest o kimś konkretnym, ale nienapisany w formie Ty lirycznego, więc dla wszystkich.
  • Jacom JacaM 19.08.2019
    Jest ok, można sczytać do śniegu na szczycie ;-)
  • Wrotycz 19.08.2019
    :))) Ładnie, no.
  • Justyska 19.08.2019
    Taka wena ktorej trzeba dac upust. Tak mi sie skojarzyło. Lubię bardzo takie krotkie, przewrotne utwory.
    Pozdrawiam!
  • Wrotycz 20.08.2019
    Weny bohaterowi wiersza nie można odmówić, jest nią wręcz:)
    Dzięki za komentarz Justyska, pozdrawiam
  • stefanklakson 19.08.2019
    Przedostatni wers bardzo ładny. Wiersz jak zawsze coś ma.
  • Ritha 20.08.2019
    No ma, slowa.
    Zdaje mi sie Wrotycz, ze inni tez w ząb nie czaja wiersza :D Ale kazdy jest mily dla Ciebie i Ci tego nie powie. Bo Ty tez jestes miła. Tutaj. Taaa. Cytujac klasyka - mozna skonac ze smiechu :D
    Pozdro!
  • Wrotycz 20.08.2019
    Stefanie, mi tez się przedostatni bardzo widzi:)
    Pozdro. :)
  • Wrotycz 20.08.2019
    Przepraszam za niedogodność, wiersz wydaje mi się bardzo czytelnym, ale czytelnikowi wcale nie musi. Hermetyczność nie jest zaletą, będę musiała popracować nad bardziej uniwersalnym sposobem zapisywania swoich myśli. Dzięki za szczerość.

    Hm. Już po raz kolejny czytam o mojej - jak to nazwać - przeciwstawności zachowań. Tu - rozumiem, że na Opowi, a gdzie jest inaczej, bo odwrotnie? Liczę na wskazanie konkretnych przykładów.
    Bo bez nich (najlepiej linków) uznam, że powielasz opinię bez sprawdzenia.

    Dzięki za komentarz, pozdrawiam.
  • Ritha 20.08.2019
    Jestes bystra, rozumiesz wiecej niz pokazujesz, stad roztlumaczania zbedne.
    Adie
  • Ritha 20.08.2019
    ps. Opinia o Tobie jest akurat zupelnie inna niz mi bardzo mocno szepcze intuicja ;) Dbaj o opinie, duzo pracy jej poswiecilas.
    Tera adie :)
  • Aisak 19.08.2019
    Uwaga, zaczynam myśleć...
  • Aisak 19.08.2019
    Ała, rozbolała mnie głowa.
    :/
    I to sczytuje.
    Sczytuje.
    *

    Lekarz sczytuje mnie z kartki.
    Grabarz sczytuje mnie z nagrobka.
    Ksiondz z zeszytu.
    A każdy po oyrzymaniu koperty.
    *
    Niczego nie wymyślę.
    Zbyt hermetyczne.
    :(
  • Wrotycz 20.08.2019
    Aisak... sczytywanie z kartki, niekoniecznie z nagrobka, ale da los i z niego:)
    Sorry za myślenie, nie chciałam narażać, uwierz.
    Pozdr.
  • Canulas 19.08.2019
    Na pewno coś ma, tyle że ja utraciłem (nie wiem czy nie bezpowrotnie) wglądowość, a nei będę tańczył dla podbicia ego. Ma, ale mnie nie szarpie.
    Pozdrox
  • Wrotycz 20.08.2019
    Ale wybiórczy ten brak 'wglądowości'? Jeśli tak, to okey, wina wtedy leży po mojej stronie.
    Dzięki za komentarz, pozdrawiam.
  • Florian Konrad 19.08.2019
    nie jest źle, ale ja - pieniacz poetycki - dowaliłbym jakiś mocny koniec, spuentował tak, żeby jajca i łechty urwało czytelnikom.
  • Wrotycz 20.08.2019
    I po co ta ironia? No ale przynajmniej wiem, że odczytałeś.
    Pozdrawiam.
  • IgaIga 19.08.2019
    Bez nawiasu.
  • Wrotycz 20.08.2019
    Ewo, a mi się widzi, że jest potrzebny.
    Pozdrawiam:)
  • Ritha 20.08.2019
    Jakby ktoś slowa wysypal z pudelka. Nic nie rozumiem ale na pewno jest baaaaaaaardzo mądre. Z zasady :)
  • Wrotycz 20.08.2019
    Z pudełka, ale jednego z bardzo wielu, tu zbiór z desygnatami: czytać, pisać oraz... a nie będę interpretować.
  • Pasja 20.08.2019
    Witam
    Rozpisanie życia na białej karcie zaczyna się u podstaw istnienia, a kończy się u schyłku dnia. Kiedy ostatnim westchnieniem zamykamy wstyd i dajemy się rozpisać. W zimnym chłodzie obnaża nasze ciało, tnie na kawałki szukając źródła zepsucia naszych tkanek. Kody, tylko kody zapisuje na białej kartce i pieczęcią wybija koniec.
    Wiersz skojarzył mi się z sekcją, z ostatnim rachunkiem naszych prób i błędów. Z wypisem z życia.
    Tak widzę sens rozpisania istnienia w istnieniu.
    Pozdrawiam
  • Wrotycz 20.08.2019
    Zamykamy wstyd i dajemy się komuś rozpisać... tak. Dodałaś nowe sensy i to mi się bardzo podoba. Rezonans między piszącym a czytającym, który powstaje dzięki słowom to najważniejsze. Życie jak zapis.
    Wypis z życia? No w sensie - małej śmierci:)
    Bardzo dziękuję za poświęcony 'rozpisaniu' czas, myśli, komentarz, serdecznie pozdrawiam, Pasjo.
    Idealny nick przybrałaś. Pasuje.
  • piliery 20.08.2019
    Zabierałem się do napisania tych kilku słów jak pies do jeża. Zamykasz się. Bardzo po kobiecemu. Na koniec (wcale go nie kocham) - nie wierzę Ci. Może o to Ci chodziło?
  • Wrotycz 20.08.2019
    On jej nie kocha, ona go nie kocha, łączy ich coś innego, Piliery.
    Dzięki za przełamanie się, pozdrawiam:)
  • Aisak 24.08.2019
    Nie da się wszystkim dogodzić.
    Jeden użytkownik swoje kurewskie zachowanie tłumaczy szczerością.
    Innemu zarzuca się dwulicowość.

    Portale literackie są okropne.
    Jestem już tym wszystkim zmęczona.
    Nie śledzę zachowania eki na ósemce, bo tam mnie nie ma. Natomiast podoba mi się obraz "dobrej cioci" na opowi.
    I chciałabym, żeby takich osób było więcej.
    Chciałabym, żeby komentarze budowały i motywowały do działania.

    Skoro umieracie, to zostawcie coś Dobrego po sobie.
  • Wrotycz 26.08.2019
    Hm... być może subiektywność każe mi nie widzieć swojej 'dwulicowości'. Aisak, zawsze można znaleźć coś i tym czymś spreparowaną tezę podeprzeć. Pamiętam, jak Refluks mi docinał na Ósmym za bycie dobrą ciocią. :) A Canulas twierdził, że mam za duże (na Opowi) wymagania względem cudzych tekstów :)
    Co człowiek, to opinia. Trzeba zastanowić się nad celem jej preparowania. Jeśli na kilometr śmierdzi prywatą opiniotwórcy... w ogóle się nią nie przejmuję.
    Pozdro.
    Masz rację, dobre komentarze winny motywować.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania