......

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • betti 13.12.2018
    ;;ze starych guzików układane konstelacje''

    ''będziemy wolni jak krew czapli''

    To zabieram. Pozdrawiam.
  • Adelajda 13.12.2018
    Cieszę się, że coś przypadło do gustu :)
    Dziękuję za przeczytanie i również pozdrawiam.
  • Jaki mocny głos kobiecy. Autoportret napisany słowem. Zastanowienie i konstelacja myśli. Sztosik
  • Adelajda 13.12.2018
    Dziękuję Francis za miłe słowa i przede wszystkim za przeczytanie :)
    Pozdrawiam.
  • Canulas 13.12.2018
    Też mi się jako sztosix widzi. Zwłaszcza drugi wers oraz ten z krwią czapli.
    Kurde, raczej się nie nauczę pisać w takiej formie. Nie mam w głowie odpowiednich obrazów albo nie odczuwam w sobie takiej estetyki. Jak czytam - tak, ale u siebie nie wzniecę.
    Pozdrox
  • Adelajda 13.12.2018
    Miło mi. To tak jak ja nie potrafię napisać dobrej prozy (: Coś tam napiszę, ale jakieś to takie blade na tle innych tekstów.
    Dzięki za przeczytanie i oczywiście pozdrówki :)
  • Canulas 13.12.2018
    Adelajda - e tam, masz zaczyny. Trzeba wychodzić z komfortu stref ;)
  • Adelajda 13.12.2018
    Canulas coś tam zaczęłam pisać, niezbyt ambitnie, ale nie wiem czy literki nie popełnią w tym czasie samobójstwa.
  • Canulas 13.12.2018
    Adelajda, haha. Pięknie. Pisz, pisz.
  • Pasja 13.12.2018
    Witam
    Widać zainspirowanie się Fridą Kahlo. Jest rozpacz i egocentryzm, ale jest też wrażliwość.

    jeszcze będziemy wolni jak krew czapli
    a każdy dzień będzie dniem jętki... cudne.


    Pozdrawiam
  • Adelajda 13.12.2018
    Dziękuję pasjo. Tak, Frida się tu pojawiła, ale inspiracją ostateczną nie była.
    Pozdrawiam również :-)
  • kalaallisut 13.12.2018
    Przepiękne
  • Adelajda 13.12.2018
    Dziękuję za przeczytanie :-)
    Pozdrawiam.
  • Justyska 14.12.2018
    Oj ciekawie tu u Ciebie, mam problem z interpretacją jakąś taką "do rzeczy" więc odczuwanie pozostawię dla siebie:)
    Pierwsza strofa moja ulubiona:)
    Pozdrawiam i gwiazdozbiór leci:)
  • Adelajda 14.12.2018
    Dziękuję Ci bardzo. Cieszę się, że przypadł do gustu :)
    Również pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi 14.12.2018
    Adelajdo. Przypadł mi do gustu. Jeno trochę krótki. Frida mnie się kojarzy z Abbą i Malarką. Twój wiersz z tą Drugą.
    P.S. Zdaniem mym, wartość tekstu w ogólnym sensie, zależy nie tylko od autora, ale także od czytającego. Pozdrawiam→5
  • Adelajda 14.12.2018
    Bardzo mi miło. Jest krótki, to fakt. Kiedyś pisałam te dłuższe, teraz gdzieś mi bliższe są te krótkie formy :-) Obrazy Fridy bardzo lubię i ją samą jako postać.
    To na pewno. Czy autorzy bez czytelników byliby autorami? Pewnie tak, ale nie miałoby to takiej wartości.
    Pozdrawiam również i dziękuję za przeczytanie.
  • Ritha 15.12.2018
    Co nie wejdę do Ciebie, to przypada mi do gustu. Ciekawa treść, ciekawy tytuł.
    Pozdrawiam :)
  • Adelajda 18.12.2018
    Bardzo mi miło :) Dzięki za odwiedziny.
    Również pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania