Rząd USA - Amerykanie - nie posiadają żadnych nowoczesnych technologii w których posiadanie mieliby rzekomo wejść dzięki inteligentnym zaawansowanym cywilizacjom pozaziemskim, w związku z tym Rosjanie, Rząd Rosji, ani Rząd Chin nie ma się czego ze strony

Rząd USA - Amerykanie - nie posiadają żadnych nowoczesnych technologii w których posiadanie mieliby rzekomo wejść dzięki inteligentnym zaawansowanym cywilizacjom pozaziemskim, w związku z tym Rosjanie, Rząd Rosji, ani Rząd Chin nie ma się czego ze strony USA obawiać!!!!!!!

 

PIERWSZY ARGUMENT

 

Amerykańska technologia wojskowa nie wykazuje żadnych znaków posiadania zaawansowanych technologii od cywilizacji pozaziemskich. Wręcz przeciwnie, Amerykanie muszą stale rozwijać nowe technologie, aby utrzymać przewagę nad swoimi rywalami. Lista Krytycznych i Wschodzących Technologii (CET) opublikowana przez Radę Nauki i Technologii USA podkreśla obszary technologiczne, które są kluczowe dla amerykańskiej obrony narodowej⁵. Lista ta obejmuje zarówno kontynuowane jak i nowe obszary technologiczne, takie jak hipersonika, energia skierowana, generowanie i magazynowanie energii odnawialnej, energia jądrowa i technologie finansowe. Te obszary wymagają ciągłych badań, rozwoju i innowacji, co świadczy o tym, że Amerykanie nie dysponują gotowymi rozwiązaniami od cywilizacji pozaziemskich.

 

Można to rozwinąć następująco:

 

- Hipersonika to dziedzina technologii, która pozwala na loty z prędkością ponad pięciokrotnie większą niż prędkość dźwięku. Jest to ważna technologia dla wojska, ponieważ umożliwia szybkie i precyzyjne uderzenia na odległe cele. Jednak hipersonika jest również trudna do osiągnięcia i wykrycia, co stwarza zagrożenie dla bezpieczeństwa narodowego USA. Dlatego USA muszą inwestować w rozwój własnych systemów hipersonicznych oraz w obronę przed systemami przeciwników .

 

- Energia skierowana to technologia, która wykorzystuje promieniowanie elektromagnetyczne lub wiązki cząstek do niszczenia lub unieszkodliwiania celów. Przykładami takiej technologii są lasery, mikrofale lub promienie cząstek. Energia skierowana ma potencjał do zwiększenia skuteczności i zmniejszenia kosztów operacji wojskowych, ponieważ może być używana do zwalczania rakiet balistycznych, dronów, pocisków artyleryjskich czy statków powietrznych . Jednak energia skierowana wymaga również zaawansowanych systemów zasilania, chłodzenia i kierowania wiązek, co stanowi wyzwanie dla badań i rozwoju.

 

- Generowanie i magazynowanie energii odnawialnej to technologia, która pozwala na wytwarzanie i przechowywanie energii elektrycznej z czystych i nieograniczonych źródeł, takich jak słońce, wiatr czy woda. Jest to istotna technologia dla wojska, ponieważ może zmniejszyć zależność od paliw kopalnych, poprawić bezpieczeństwo energetyczne i zmniejszyć emisję gazów cieplarnianych. Jednak generowanie i magazynowanie energii odnawialnej wymaga również opracowania nowych materiałów, urządzeń i systemów zarządzania energią, które będą wydajne, niezawodne i trwałe w różnych warunkach środowiskowych .

 

DRUGI ARGUMENT

 

Gdyby Amerykanie mieli dostęp do nowoczesnych technologii od cywilizacji pozaziemskich, to nie mogliby utrzymać tego w tajemnicy przez ponad 50 lat. Takie informacje na pewno wyciekłyby do opinii publicznej przez pracowników wojska, naukowców, inżynierów lub dziennikarzy. Nie ma jednak żadnych wiarygodnych źródeł lub świadków, którzy potwierdziliby istnienie takich technologii. Ponadto, gdyby Amerykanie mieli taką przewagę technologiczną nad resztą świata, to prawdopodobnie wykorzystaliby ją do osiągnięcia swoich celów politycznych i ekonomicznych, a nie ukrywali ją przed światem.

 

Można to rozwinąć następująco:

 

- Pracownicy wojska, naukowcy, inżynierowie lub dziennikarze, którzy mieliby dostęp do tajnych programów związanych z technologiami pozaziemskimi, mogliby mieć różne motywy do ujawnienia takich informacji. Niektórzy mogliby chcieć zyskać sławę, pieniądze lub uznanie za swoje odkrycia. Inni mogliby chcieć ostrzec społeczeństwo przed potencjalnymi zagrożeniami lub zachęcić do współpracy z innymi cywilizacjami. Jeszcze inni mogliby działać z pobudek etycznych, patriotycznych lub religijnych. W każdym przypadku, istnieje duża szansa, że takie informacje dotarłyby do mediów, organizacji społecznych lub instytucji naukowych, które mogłyby je zweryfikować i upublicznić .

 

- Gdyby Amerykanie mieli dostęp do zaawansowanych technologii pozaziemskich, to mogliby je wykorzystać do osiągnięcia swoich celów politycznych i ekonomicznych na świecie. Na przykład, mogliby zdominować rynek zbrojeniowy, energetyczny lub komunikacyjny, oferując produkty i usługi oparte na technologiach pozaziemskich. Mogliby również wpływać na decyzje innych państw lub organizacji międzynarodowych, grożąc użyciem broni pozaziemskiej lub oferując pomoc technologiczną w zamian za ustępstwa. Jednak nie ma dowodów na to, że Amerykanie posiadają taką przewagę technologiczną nad resztą świata. Wręcz przeciwnie, Amerykanie muszą konkurować z innymi mocarstwami, takimi jak Chiny czy Rosja, w dziedzinach takich jak sztuczna inteligencja, cyber-bezpieczeństwo czy eksploracja kosmosu .

 

*************

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Niepokonany 9 miesięcy temu
    Zobacz: https://youtu.be/M_pLOvvUpi8

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania