Rzecz o robieniu kupy

Uznane za wstydliwą czynność fizjologiczną.

Niektórzy mężczyžni nie chcą uwierzyć, że ich kobieta struga krasnala.

Struga, drodzy panowie, struga. I dłuższego od waszego, tam tego.

Dlaczego wstydliwa?

Wydalenie z organizmu zbędnych produktów przemiany materii.

Czym się różni od oddychania?

Też wylatują z organizmu substancje. I w autobusie lub dizajnersko udekorowanym biurze.

A kupa wstydliwie wyprowadzana najczęściej w niegustownych pomieszczeniach.

Czy odbyt i jelito grube nie zasługują na szacunek i docenienie? Za brudną robotę, którą wykonują? Niedoceniane trzewia pracują dla nas w usyfionych tojtojach, dworcowych kiblach, pod drzewem.

A bywa, że wstrzymywane są.

Płuca czy serca nie znają wstrzymywania. Wydychają i pompują do woli!

A jelito nie.

Masz trzymać i już!

Uwolnione wyrzucają z siebie straszne trzymane.

Są dobrze traktujący jelita ludzie. Humanitarni! Nie bójmy się użyć tego słowa.

Zasiadają na tronie z prasą tudzież krzyżówką, a jeśli przed wejściem do wypróżniowego sanktuarium nie zapatrzyliśmy się w nie, to i skład proszku i jego proporcję w załeżności od twardości wody za lekturę służyć mogą.

Po opróżnieniu końcowego odcinka układu pokarmowego czujemy się letcy, żeby nie rzec - uduchowieni.

Nie wstydźmy się wypróżniania.

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • IgaIga 28.11.2021
    ???
  • Tjeri 28.11.2021
    Ponoć najlepiej ta robota idzie narodom będącym wiernym metodzie "Na Małysza". Gdyż w kucki będąc, jelito swe prostujem. W naszych toaletach taką pozycję można uzyskać pochyliwszy się nieco przy jednoczesnym uniesieniu stóp.
    O proszę, tu słynna reklama co klaruje temat:
    https://youtu.be/oDCGkIcYNhA
  • Nie.
    Klasyczne kucki.
    Dupsko przy ziemi.
  • cos_ci_opowiem 28.11.2021
    "Zasiadają na tronie z prasą tudzież krzyżówką, a jeśli przed wejściem do wypróżniowego sanktuarium nie zapatrzyliśmy się w nie, to i skład proszku i jego proporcję w załeżności od twardości wody za lekturę służyć mogą."
    -
    Nie wiem, czy to nie fejk, ale gdzieś widziałem w internecie butelkę domestosa czy czegoś innego w tym guście, gdzie pod składem było napisane "wiemy, że to czytasz, bo zapomniałeś/łaś telefonu idąc do toalety".
  • Cicho_sza 28.11.2021
    Dowcip XXI wieku. Jak sprawdzić by partner/partnerka szybciej opuścił WC?
    Wyłączyć wi-fi.
  • cos_ci_opowiem 28.11.2021
    Cicho_sza :D:D:D
  • pansowa 28.11.2021
    Pierdolety.
    Moja kobieta wypróżnia się Versace, a bąki to Kelvin Klein.
  • cos_ci_opowiem 29.11.2021
    Kobiety nie srajom.
  • Narrator 28.11.2021
    Ten tekst powinni drukować na miękkim, brązowym papierze, nieco szorstkim i zwiniętym w długie rolki.

    Przeczytałem, a teraz idę postawić klocka, z czubem! Byt kształtuje odbyt ?
  • befana_di_campi 29.11.2021
    Rozumiem, dlaczego wstydliwe. Bo nawet siku tak nie śmierdzi. A tu: obrzydliwość :]. Przed sobą samym / samą...
    Łeee!!!

    Buziaki x 2 :)
  • Marian 29.11.2021
    No proszę! I o tym można fajnie napisać.
  • Dekaos Dondi 29.11.2021
    Nadleśniczy Nucescu, chciało by się rzec, z Nadleśniczówki, gdyż zaiste szacowny tekst, o ludzkich sprawach.
    Jelitarny taki:)↔Też kiedyś napisałem tekst o kupie, ale moja myślała i czuła:)↔Pozdrawiam:)↔%
  • nerwinka 2 miesiące temu
    to je literatura skatologiczna. Dedykowana uczuciowym matołom (2)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania