-

-

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Pasja 14.09.2017
    Piękne są te twoje pasje fotografowania. Chwile złapane przez błysk, a później rzutnik pieści je i wypuszcza z z objęć. Lubię bardzo te chwile kiedy na białej ścianie pojawia się moja córka, trzy dekady temu uchwycona mała dziewczynka z lalką szmacianką. Z wiązką światła w ciemności widzę wędrujące roztocza domowe i zapach sprzed trzydziestu laty. Dziękuję za wspomnienia. Bardzo. 5)
  • Szudracz 15.09.2017
    pasja Ten rzut słów miał wywołać takie właśnie wspomnienia. Dziękuję za te wspólnie spędzone chwile. Uściski. :)
  • Dekaos Dondi 15.09.2017
    Jednak co Szudracz to Szudracz. To tak jakbyś obraz namalowała na mojej wyobraźni. Wiele Twoich zdań, to jak ''cukierek'' owinięty w ''papierek'' poezji. A poza tym płynnie się czyta. To też ważne. Tak to widzę. Pozdrawiam.*****
    P.S To żaden- Spamuniak
  • Szudracz 15.09.2017
    Dekaos Masz szczególne podejście do celebrowania słówa pisanego. :) Jest to gromnym plusem. :) Widzieć i umieć przekaz swoje myśl, dla mnie nadal trudna sztuka. Dzięki i ja nie wiem co to spamowanie, to pojęcie nie istnieje, więc totalny luz - nie ograniczaj się jak chcesz coś powiedzieć. Pozdrawiam. :)
  • Szudracz 15.09.2017
    Ogromnym* podgryzam litery. ;)
  • Dekaos Dondi 15.09.2017
    Dzięki za Twoje Słowa. Na szczęście połknęłaś -- O. Bez problemu przeleciało przez przełyk. Gorzej byłoby z np: T lub Z. - Kanciaste to jakieś. A już najgorzej z - I. Wiadomo to, gdzie by się ta kropka dostała? Chociaż - I - to ważna litera, bo łączy. Przecinek jest - fuj - bo dzieli. Pozdrawiam.
    -

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania