Pokaż listęUkryj listę

Opoww *** Ciemnioch

Ciemniok właśnie beka tak sowicie, że aż na chwilę rozbłysło, włochatym odorem. Cuchnie mu paskudnie z otworu wciągającego. Leży na barłogu, w okrągłej trumnie. Tak nazywa to, na czym spoczywa. Nie jest bynajmniej wampirem. Ciało w fazie rozkładu – bo leciwy – wypycha mlaskające fałdy pomarszczonych zielonkawych wnętrzności. Zwisają poza obręb legowiska. Kapie z nich coś, na kształt nie wiadomo czego. Nie znaczy to jednak, że za chwilę wyzionie owłosionego ducha.

 

To jedyne do tej pory utrapienie. Strasznie paskudy łaskoczą w bebechach, ale spełniają przydatną funkcję. Długimi, chwytliwymi włosami, potrafią wyłapywać i transportować do wewnątrz ciała. Ciemniok nie jest na tyle kumaty, by wiedzieć, po diabła ta profesja potrzebna, w szerszym znaczeniu. A jednak podświadomie wie, że zjadanie tego, to jego tożsamość. Ma niewątpliwie jasne wnętrze, co jakiś czas.

  

Aż do dzisiaj. Zaczyna pokarm prześwitywać przez skórę, ze zdwojonym wzmocnieniem. I to go martwi. Przecież wokół powinna być ciemność.

  

Widocznie jestem zachłannym dupkiem – myśli nawet. – Obżarstwo unicestwi moje: ego. Czarnokwasy nie nadążają przerabiać, bym wydalał kałomroczki. Produkują w jakąś inną, zafajdaną stronę. A może przesadnie skrajnie, pragnę wypełniać powierzoną misję. Ja pierdzielę. Znowu żrę. Chyba popadam w nałogowy paradoks. Mam nadzieje, że inne Ciemniochy, potrafią zajadać światło, odpowiednio dawkując. Nie ma zmiłuj. Szef przerobi mnie na świecącą latarnię. A fe!

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • 00.00 dwa lata temu
    Owłosiony duch ?
    Pociągnąłeś zdrowy kawałek tekstu bez przegadywania, należy Ci się plus. ?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Zerka↔Zatem Dzięki za plus↔Pozdrawia?:).
  • ZielonoMi dwa lata temu
    W dechę!???
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    ZielonoMi↔Dzięki, za "w dechę"↔Pozdrawiam?:)
  • Piotrek P. 1988 dwa lata temu
    Jest humor, fantazja, odjazd i charakterystyczny styl. Czyli wszystko na swoim miejscu. ?

    ? ? ? ? ?, pozdrawiam ?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Piotrek P.1988↔Dzięki:)↔Za ozdobny komć, też:)↔Pozdrawiam?:)
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Coś a la bizarro? Mam takie skojarzenia, choć nie jestem znawcą stylu. Za to ciekawe i wesołe, jakie u DD kiedyś występowały częściej.
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Yanko Wojowniku↔Dzięki:)↔Ja też nie znawcą. Piszę, to co piszę:)↔E... teraz też występują:)
    Pozdrawiam?:).
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Odrażające! I to jest super! ? Pozdrawiam 5
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski↔Dzięki:)↔Napadł mnie początek. A zaś jakoś tak... ↔Pozdrawiam?:).
  • Poncki dwa lata temu
    Muszę przyznać, że momentami gubię się między podmiotami i orzeczeniami, ale opowiazdka genialna?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Poncki↔Dzięki:)↔Też czasami się gubię, w tym co pisze:)↔Pozdrawiam?:).

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania