Sachi - Prolog

Weszła do swojego pokoju. Spojrzała na biurko, gdzie leżał zeszyt z niedokończonym zadaniem, którego rozwiązywanie przerwała idąc na kolację. Usiadła na łóżku i wzięła niebieski kask umożliwiający pełne zanurzenie w wirtualnej rzeczywistości. Przyglądnęła mu się po czym odłożyła go na szafkę nocną. Po chwili trzymała w dłoniach pudełko. Przejechała palcem po napisie na opakowaniu. Sword Art Online. Pierwsza gra VRMMORPG firmy Argus, stworzona przez Kayabę Akihiko. Ma ona miejsce w stupiętrowym, unoszącym się w powietrzu zamku o nazwie Aincrad. Położyła się zakładając na głowę NerveGeare przykrywając nim krótkie, granatowe włosy. Zamknęła oczy.

- Link start - wypowiedziała komendę.

Wszystko zgasło. Nagle przed jej oczami ukazały się kolorowe światła tworzące logo firmy. Z początku niewyraźny napis nabierał ostrości. Zaraz po tym usłyszała muzykę. Słychać było na początku fałszywe tony, ale niedługo potem zastąpiła je tradycyjna, japońska muzyka. Konsola łączyła się z kolejnymi zmysłami. Towarzyszyło temu pojawianie się okien z informacjami o połączeniach. Pojawił się ostatni komunikat, a ona zapadła się w ciemność. Nad jej głową widniał napis SAO. Rozpoczęła rejestrację. Przybrała nazwę Sachi i stworzyła własną postać. Jej wygląd niewiele się różnił od prawdziwego. Gdy zakończyła cały proces pojawiła się w Mieście Początku.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Sileth 12.05.2015
    Króóóóóóótkie xD
    Tak to jest nieźle ;)

    Pozdrowienia~
  • eMajTi 12.05.2015
    To naprawdę tylko wprowadzenie, rzeczowo, krótko i na temat. W takim razie prawidłowo (chociaż osobiście lubię się w takich wstępach rozpisywać).
    Chociaż fanficków SAO jest w necie masa, więc poczytam dalej, zobaczę czy akcja tutaj potoczy się jakoś ciekawie, na tyle by przebić się poza konkurencję.
    Nie widziałem też jakichś wielkich błędów, więc z chęcią poczekam na więcej :)
  • Sileth 12.05.2015
    Hehe... Na pewno ma bardzo dobrą betę... Błędów nie ma :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania