Samobójstwo

...i oto jestem na dachu wieżowca, pełen smutku i nienawiści, ze łzami w oczach i złamanym sercem.

Myśli w mojej głowie wariują, słyszę je wyraźnie niektóre podają argumenty bym skoczył inne pròbują mnie powstrzymać. Staram sie je ignorować.

Mam dość cierpienia! Mam dość zabawiania się moimi uczuciami! Mam dość życia! -wydzieram się na cały głos, aż ludzie z wieżowca naprzeciwko otwierają okna, a przechodni zatrzymują się i patrzą w górę. W ten sposób nieumyślnie ściągnąlem na siebie uwagę wszystkich.

Super, teraz zaczną mi przeszkadzać i próbować powstrzymać- pomyślałem. Spojrzałem w dół i widzę jak kilka osób dzwoni przez telefon najprawdopodobniej na policje lub inne służby. Niektórzy próbują nawiązać ze mną kontakt.

Próbuję ich ignorować, ale jest to cholernie ciężkie. Spoglądam poraz kolejny w dół i wśród zebranego pod wieżowcem tłumu dostrzegam ją.

Krew w moich żyłach zaczęła się gotować, a po polikach strumieniami zaczęły lecieć łzy.

- Czego tu szukasz? Nie widzisz do czego doprowadziłaś? -krzyczę do niej, lecz ona udaje że mnie nie słyszy.

-Nie udawaj że nie wiesz do kogo mówię! -wydzieram się, a ona dalej udaje głuchą.

Dobra po co w ogóle wdawać się w jakąkolwiek konwersacje szczególnie z nią- myślę sobie i widzę jak strażacy pomału rozstawiają pod wieżowcem skokochron.

-Trochę za późno panowie- wrzeszczę na cały głos.

Biorę rozbieg, skaczę...

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • riggs 19.08.2019
    Nie wiem jak odebrać ten tekst. Napiszę w ten sposób - nie warto.
  • Pan Buczybór 19.08.2019
    Trochę koślawe i nijakie. W drugim akapicie w ogóle masz złe "ó" - "pròbują", powinno być "próbują"
  • Nie ukrywam, tytuł mnie przynęcił... Niestety, rozczarowałam się treścią. Na Twoim miejscu opisałabym szczegółowiej uczucia bohatera. No i poprawiłabym literówki, których w tekście jest kilka. Cóż, życzę powodzenia. :)
  • Wrotycz 19.08.2019
    Ło matko, ale powód... :) A weź bohaterze zabaw się też, życiem, jest tyle fajnych sposobów.
    Błędy w zapisie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania