Samobójstwo to żadna ucieczka

Dlaczego nie każdy człowiek nie umie poradzić sobie ze swoimi życiowymi problemami? Zadałam sobie to pytanie gdy dostałam wiadomość od nieznajomego.

Pisał, że każdy go olewa, że nie chce już żyć.. Jak takiemu człowiekowi pomóc..?

Próbowałam go jakoś pocieszyć, wesprzeć na duchu, ale chyba mi się nie udało... Gdy tylko napisał, że idzie się pociąć i wszystko to całe jego życie nie ma sensu, próbowałam wybić mu z głowy samobójstwo, tłumaczyłam mu, że samobójstwo to żadna ucieczka i żeby się nie poddawał, nie załamywał..lecz on dalej swoje.. Paru osobom udalo mi się wybić to okropieństwo z głowy lecz jemu niestety nie..

Miałam juz coś jeszcze mu napisać, ale nagle komórka mi się rozładowała... Szybko ruszyłam po ładowarkę. Gdy w końcu sie komórka włączyła było już za późno... Nie lubię ludzi, ale wtedy poczułam smutek pierwszy raz z powodu człowieka..

Zastanawiam się, dlaczego akurat to do mnie napisał?

Usunął konto ale przedtem jeszcze coś napisał. Dwa słowa, które do końca życia będę pamiętać:

Żegnaj na zawsze

"Uratowałam chyba życie paru osobom Tobie nie zdołałam x/ P.J [*]"

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • KarolaKorman 03.03.2015
    Przykre są takie teksty i ja nigdy ich nie oceniam :(
  • Życie w wersji brutalnej.
  • Angela 03.03.2015
    Nawet nie bardzo wiem co napisać : /
  • NataliaO 03.03.2015
    Chyba w jakimś sensie mu pomogła, bo wysłuchała go. A to już dużo. Nie oceniam.
  • Przewrócony dwukropek zamiast wielokropka?
    Cytat powinien być w cudzysłowie.
    Zjadasz polskie znaki.
    Brak 5 przecinków.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania