Samotność Boga – Antoni Grycuk

Pewnie wielu z Was kojarzy Antoniego Grycuka, który zamieszał utwory na Naszym portalu. Jest on jedną z osób, której udało się wybić, czyli napisać książkę i zostać docenionym, co znaczy nie mniej, nie więcej, niż to, że będzie wydany za czyjeś pieniądze. Tak więc już 6 października ma Swój prawdziwy debiut literacki. „Samotność Boga” zostanie wydana przez Wydawnictwo Seqoja. Serdecznie gratuluję!

 

Miałem przyjemność być jedną z osób, która miała możliwość przeczytania książki przed jej oficjalną premierą, tak więc serdecznie zapraszam do lektury.

 

Poniżej prezentuję krótką notkę.

 

„Niewielu z nas ma sprecyzowany cel, co będzie robić, gdy dorośnie. Główny bohater powieści, Marek Olkuń już w szkole podstawowej wiedział, że chce zostać chirurgiem i robił wszystko, by cel osiągnąć. Co jednak, gdy okazuje się, że życie nas przerosło i nie jesteśmy na tyle silni, by podołać marzeniom? Czy odwrócenie się od przeznaczenia, pozwoli na osiągnięcie szczęścia? Marek Olkuń uciekł od marzeń najdalej jak mógł. Prowadził zakład pogrzebowy, a i to nie pozwoliło mu zapomnieć o tym, co się wydarzyło, bo zawsze coś pozostanie w środku, co będzie przypominało, że poddanie się nie jest dobrym rozwiązaniem.

 

Mamy więc o Marku Olkuniu walczącym o samego siebie, o przyjaciołach, którzy go wspierali i o tym, że o marzenia powinniśmy zawalczyć. Zachęcam do przeczytania powieści, która daje wiele więcej, niż prostą rozrywkę.”

 

Jeszcze raz zachęcam do przeczytania!

Średnia ocena: 3.9  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    Pogratuluj mu ode mnie i życz dalszych sukcesów!
  • Józef Kemilk 7 miesięcy temu
    Pewnie czyta😀 przekażę
    Pozdr
  • zsrrknight 7 miesięcy temu
    pamiętam, że Antoni chyba zakładał własne wydawnictwo, a teraz wydaje go ktoś z zewnątrz, więc tym bardziej sukces. Możesz mu przekazać gratulacje
  • Dekaos Dondi 7 miesięcy temu
    Józef Kemilk↔Pogratuluj w imieniu mym→Antoniuszowi🙂:)!!!
  • Józef Kemilk 7 miesięcy temu
    Dzięki, przekażę👍
    Pozdr
  • Józef Kemilk 7 miesięcy temu
    Tego nie wiedziałem. Przekażę gratulacje.
    Pozdr
  • stereo_dream-dolby-C 7 miesięcy temu
    Fakt jest mi znany, ale że gratulacji nigdy za wiele, to dołączam ode mnie.
  • Józef Kemilk 7 miesięcy temu
    Dzięki w imieniu Antka
    Pozdr
  • Ant 7 miesięcy temu
    Super fajnie i gratulacje szczere. Szkoda, że zniknął
  • Józef Kemilk 7 miesięcy temu
    Ano szkoda.
    Pozdr

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania