Sarkazm

Była pewna dziewczyna i pewien chłopak. Normalne. Jednak jeden sarkazm zmienił wszystko. WSZYSTKO. Tak dokładnie. Można długo powtarzać to słowo aż do znudzenia.

Zacznijmy od tego, że oboje byli w sobie zakochani lecz nie wiedzieli o tym co do siebie czują. Dziewczyna- śmiała, chłopak-nie. Pół normalne, prawda?

Napisała do niego ,, hej,,. On do niej ,, spadaj,,. Pięknie zaczęli. Nieprawda? Prawda. Znali się długo, bynajmniej tak sądzili. Leciał drugi rok. Pisali prawie CODZIENNIE razem lecz... zawsze o niczym. Tak, o niczym. Ale cóż.. tak bywa.

Pewnego pięknego dnia dziewczyna zdobyła się na odwagę- napisała mu o swoich uczuciach. Jak to bywa w naszych czasach NAPISAŁA NA FB. ON? Na początku, pełne zaskoczenie. Naprawdę? Ona tak na serio? Nie na żarty. Chciał się popisać. Napisał ,, aha nara,,.

Poczuła się urażona- każdy by się tak poczuł. Zrobiło jej się przykro, straciła chęć do życia. Zasneła- nie obudziła się.

Sarkazm wszystko zmienił, zepsuł. List pożegnalny ,, nara aha,,...

Średnia ocena: 2.6  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • julka 03.12.2014
    Bardzo dobre opowiadanie, każdy może zrozumieć je inaczej :) , ma ukryte wątki. Taki wyższy poziom wtajemniczenia. Pisz dalej takie opowiadania ! :)
  • kingahihi 03.12.2014
    Dokładnie- każdy może zrozumieć to inaczej. Trzeba wyczuć ten ukryty sarkazm w wypowiedzi chłopaka oraz całego ,, opowiadania'' :)
  • Prue 04.12.2014
    Bardziej proponowałabym rozbudować.
  • kingahihi 04.12.2014
    Chciałam żeby było to krótkie.
  • Sarkazm - tak , FB - nie.
  • kingahihi 05.12.2014
    Takie czasy.. ja mam takie skojarzenia co do tego.
  • Hi Hidalf 17.01.2015
    Faktycznie napisałbym to trochę dłuższe, ale jeżeli ty to tak widziałaś to rozumiem :) Mimo wszystko bardzo mi się podoba.
  • Sileth 17.01.2015
    Moim zdaniem dość ciekawe i takie inne :) Oby takich opowiadań z twojej strony więcej :D
  • kingahihi 17.01.2015
    Dziękuję ;) sama mam nadzieję, że napisze takich więcej. Czekam na wenę! :D
  • Sileth 17.01.2015
    Wena to zło wcielone xD Szczególnie jak nie chce przyjść :3
  • kingahihi 17.01.2015
    Czasami tak ale jak już jest to się piszę coś bez opamiętania ;o
  • Sileth 17.01.2015
    Mhm :)
  • Ekler 17.01.2015
    Ajaja! Za dużo byków, jak na taki krótki tekst.
  • kingahihi 17.01.2015
    Szczerze? Wiem XD Teraz jak czytam to dopiero wszystkie te błędy widzę ;/

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania