.

Opowiadanie pojawi się w poprawionej wersji.

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Pokojowonastawiony 11.10.2014
    Zmień tytuł bo można by cię oskarżyć o plagiat. Jóź był tekst o o takim samym tytule od Jacka :)
  • Neli 13.10.2014
    Nie wiedziałam, że ktoś ma jeszcze taki tytuł jak ja ;o ale nie mogę go zmienić, bo on pasuję bardziej od innych tytułów do mojego opowiadania ;)
  • lady 18.10.2014
    rozumiem was ale zostawcie dziewczyne w spokoju moze poprostu przypadkiem przeciez wiecie ile tytułow jest na swiecie ???? takich samych ??
  • Pokojowonastawiony 18.10.2014
    Ja tylko zwróciłem uwagę
  • Kiara 18.10.2014
    Myślę, że jeśli Jacek nie ma nic przeciwko temu tytułowi, to wszystko jest w porządku :D
  • NataliaO 30.11.2014
    zdarzają się powtórzenia, coś podobnego ; historia jest fajna ; 4:)
  • Niebieska 06.08.2015
    Myślę, że powinnaś ten fragment na początku wrzucić do rozdziału pierwszego, bo z tego co zauważyłam jest to kontunuacja, tak? Jeśli się nie mylę, to nie widzę potrzeby, aby to tak rozdzielać. Zdarzyło się też parę błędów. Nie będę ich tutaj wymieniać, bo są podobne do tych z rozdziału pierwszego. Chodzi mi głównie o przecinki w oczywistych miejscach typu: "Pomyśleć, że jeszcze kilka sekund a Beczka mógłby poprosić mnie, o przeanalizowanie zadania na tablicy.". Oprócz przecinków brakuje spacji przed myślnikami itp.
    Za bardzo nie wiem, jak się wypowiedzieć do tego fragmentu, bo jest krótki i to sam dialog.

    Za to napiszę o drugiej części. Najbardziej rzuciły mi się w oczy liczby, które powinny być zapisane słownie. Co do treści. Podoba mi się pomysł ze snem. Fajnie przedstawiłaś uczucia bohaterki związane z tą sytuacją. Czytało się dobrze. Taka lekka historia. 4 :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania