q

q

Średnia ocena: 4.1  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Pan Buczybór 04.01.2017
    Ciekawie piszesz. Świetne dialogi i intrygująca akcja. Brawo ty. 5
  • Neurotyk 04.01.2017
    Eee, bez przesady, Buczyborze. W ramach możliwości będę rozwijał wątek podróży mojego bohatera. Miło mi, że się podobało :)
  • Karawan 04.01.2017
    "Panie majster do czego jest ta rura?..." Trochę Salvadora Dali, a trochę szkoda, że z własnej woli nie możemy sobie czasem zafundować trochę "dysfunkcji", wyzerować pamięci... Pan B mnie wyprzedził - muszę poćwiczyć szybsze pisanie;)) 5 ale swojej piątki nie wstawił - roztargniony jakiś.
  • Neurotyk 04.01.2017
    Karawanie, Jasiu, jasiu, wszystkiego mam cię uczyć? :)
  • KarolaKorman 05.01.2017
    Przeczytałam o tych niepodłączonych kablach i nieprzeczytanych książkach, ale to chyba nie mój klimat :)
  • Neurotyk 05.01.2017
    Kable nie miały nic ba końcu. Dzięki:-)
  • Adam T 05.01.2017
    Klimat jak najbardziej mój. Czysty surrealizm, logika, a jakże, ale tak pokrętna, że aż absurdalna i tak absurdalna, że w sumie sensowna:) Do tego ta specyficzna mowa pana Rzecznika... Hm, ale jest też w tym wszystkim trochę z "Procesu":) Co ja tu będę, 5 oczywiście :)
  • Neurotyk 05.01.2017
    Dzięki za opinię:-)
  • Margerita 06.01.2017
    pięć powinieneś spróbować wydać swoje opowiadania zebrać je do kupy i zrobić z nich taki zbór różnych opowiadań ja oczywiście do niczego nie namawiam
  • Neurotyk 06.01.2017
    Jak będę miał 200 stron science-fiction to wydam, spokojna twoja rozczochrana:)
  • Margerita 06.01.2017
    Neurotyk
    A skąd wiesz że jestem rozczochrana no i gdzie ten nowy portal czy to też jest science-fiction?
  • Neurotyk 02.04.2017
    Margerita , tak sie mówi. Oznacza to: nie martw się.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania