Sensei życia

Księżyc świeci nad miastem pełnym bezpańskich dzieci , miasto pełne patologii gdzie ludzie są okropni , czy ktoś wytłumaczyć ma ci jak dalej będziesz żyć ? Czy to nie ma znaczenia jak niewinnego zamykają do więzienia , znowu w żyłach płynie chemia gdy budzisz się cały zalany potem , czy ma uczucia ten pijak co leży pod płotem , czy człowiek musi żyć jak pies z kotem ? , Ciągle tylko przemoc rządzi czy ktoś to osądzi ,czy ktoś ma nadzieję ? Gdy diabeł się w twarz śmieje ? A co jak śmierć zapuka do drzwi czy będziesz błagał o lepszy czas ? Czy pójdziesz z szubienicą w las ? Wciąż jest więcej pytań niż odpowiedzi zrób w końcu na przekór pustej gawiedzi , skończ ze złą myślą aby ci nie było przykro , czemu mamy się wiecznie martwić ? Życie na każdym kroku karci , nasze życie jest szybkie na tym świecie , więc czego naprawdę chcecie, pieniędzy władzy na sumieniu skazy ? Gdy w końcu radość zapuka do drzwi kto wtedy z ciebie zadrwi ?a kto pogratuluje wtedy zobaczysz kto za plecami knuje , bo prawda prastara jak świat ,gdy pieniądz rządzi a pomimo tego ktoś komuś jak brat .

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania