[USUNIĘTE]

 

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Shogun 23.02.2020
    Prolog jak to prolog coś mówi, czegoś nie mówi. Opowiadanie fantasy z samurajami? Wchodzę w to :D.
    Pozdrawiam ;).
  • DEMONul1234 23.02.2020
    Wdzięczny jestem za to, że wciągają cie moje historie...Będę to pisał wraz z "Zakochałem się....". Rozdziały postaram się aby pojawiły się w piątek...
  • Shogun 23.02.2020
    Podoba mi się klimat Japonii, no i ogólnie połączenie samurajów z fantasy, może dać świetny efekt. W takim razie wyczekuję piątku z niecierpliwością :).
  • Pan Buczybór 23.02.2020
    "ale nie byle jakie światło" - zabrakło ci kropki

    No, chyba im krótsze, tym mniej popełniasz błędów - jest to jakiś pozytyw. Nic wielkiego tutaj nie ma, raczej dość ogólnikowo i tajemniczo; scenka, powiedzmy, też raczej dość typowa. Uważaj ogólnie z tymi wielokropkami, bo w tak krótkim tekście rzucają się w oczy i przytłaczają nieco.
    Pozdro
  • DEMONul1234 23.02.2020
    Chciałem dodać trochę...tajemniczości? Tak, to chyba chodzi o to słowo. Mam pytanie, z jakiego anime pochodzi twoje profilowe zdjęcie?
  • Pan Buczybór 23.02.2020
    DEMONul1234 fanart z gry/anime Azur Lane.
  • Shogun 23.02.2020
    Pan Buczybór sam się zastanawiałem skąd pochodzi twoje zdjęcie i miałem pytać, bo zdjęcie DEMONnula jest bodajże z Owari no Seraph. Hmm Azur Lane, teraz stało się dość popularne, zwłaszcza po tym jak wyszło anime.
  • Bajkopisarz 23.02.2020
    „ten jednak nie nadchodził, odczuwał”
    Ja bym tu dał kropkę zamiast przecinka
    „się wrogowi, takowej jednak nie miał...”
    Tak bym sugerował: się wrogowi… Takowej jednak nie miał.
    „kształcie...Był to samuraj...”
    Sugestia:
    kształcie. Samuraj.
    „w oddali zauważył światło, ale nie byle jakie światło”
    Ponieważ wcześniej wspomniałeś, że Sobun zamknął oczy, dość istotne jest napisać, ze je otworzył. Inaczej czytelnik cały czas ma przedstawiony obraz: jeden leży z zamkniętymi oczami, drugi nad nim stoi z mieczem. I nagle ten obraz się załamuje przed dodanie trzeciego elementu, a nie skończyłeś z dwoma pierwszymi.

    Na prolog wystarczy. Pod warunkiem że nie planujesz powieści na 653 strony :)
  • DEMONul1234 23.02.2020
    Może nie 653 strony, gdyż powieść fantasy o samurajach zamieniłaby się w taką "Lalkę", czego chciałbym ominąć...Chyba max 12/15 rozdziałów wystarczy. Nie wiem jak by się to na ilość stron przełożyło...
    Dzięki za komentarz.
  • AlaOlaUla 23.02.2020
    gdyż w oddali zauważył światło, ale nie byle jakie światło - zwrot nie byle jakie nie pasuje ani do samiraja, ani do Fantasy.

    Opowiadanie z tego gatunku winno wyróżniać się odpowiednim słowotwórstwem. Baśniowym.

    Miłego :)
  • DEMONul1234 23.02.2020
    ale to tylko niewinny...prolog :( A tak serio to rozumiem o co chodzi, a w następnych rozdziałach poczynię starań aby pojawiało się coś rodem z fantasy... Pozdrawiam.
  • Kocwiaczek 23.02.2020
    Nieco przykrótkie jak dla mnie :) Mam jednak nadzieję, że wyjaśnisz czemu niebezpieczeństwo odeszło i czym było owe światło. Zauważyłam, że masz tendencję do wielokropków. Trochę ich zbyt dużo. Czasem dobrze urwać zdanie, ale stanowczo np. "Gdyby posiadał jeszcze jakąś broń, to byłby zdolny do przeciwstawienia się wrogowi. Takowej jednak nie miał". Osobiście na samurajach i tego typu klimatach się wybitnie nie znam, więc nie wypowiem się odnośnie słownictwa. Tekst zachęca do dalszej lektury, więc jako prolog spełnia swoją rolę. Pozdrowienia!
  • DEMONul1234 23.02.2020
    Cieszę się, że się podoba...Chyba lubię stawiać wielokropki...Cóż, rozdział 1 w piątek postaram się aby był
  • sisi55 23.02.2020
    odczuwał jedynie na skórze powiew kapryśnego jesiennego wiatru, — usunąłbym ,,na skórze" bo to oczywiste, że na niej odczuwał. Wkurzają mnie co chwila te trzy kropki, rozumiem, że chcesz zbudować napięcie, ale co za dużo to niezdrowo. Prolog jest za krótki, żeby zaciekawił. To, że urwałeś w takim momencie nie sprawiło, że wyczekuje z niecierpliwością następnego rozdziału, ponieważ kogo obchodzi czy główny bohater zginie czy nie? Nie przedstawiłeś go w ani jednym zdaniu. Znamy jedynie jego imię. Jakbyś wplótł w ten prolog jakąś historie z przeszłości, przez którą znalazł się w takiej, a nie innej sytuacji byłoby ciekawiej. Czekam na następny.
  • VikingusLev 24.02.2020
    Opowiadanie fantasy o samurajach, no wchodzę w to :))
    O błędach wole nie mówic bo za krótko tu jestem i uważam że za mało się znam.
    Ogólnie mi się spodobało i czekam na piątek ;]
  • DEMONul1234 24.02.2020
    Dzięki za zainteresowanie opowiastką ! Serię postaram się ciekawie napisać, a co do samurajów...dodam do nich coś od siebie...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania