Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Share

Słodki kotek

Share

Ooo, piesek się uroczo przewrócił

Share

Elon Musk śmieje się z martwego jelenia w basenie

Share

Metamorfoza brzydkiej Azjatki w Azjatkę z toną makijażu i taśmą do podklejania policzków

Share

Para, która nie widziała się 6 miesięcy bo on był w Iraku i walczył i przeżył i wrócił i oni się tak kochają ojej

Share

Kotek z rozjebanym okiem i uciętymi ogonem - Fundacja prosi o pomoc

 

Mała Zosia z Kudowy Zdrój choruje na raka. Zbieramy pieniądze na eksperymentalne leczenie.

 

Grupa studentów z Polski tworzy łazik marsjański.

 

20 letnia studentka ma białaczkę. Szukamy dawcy szpiku.

 

Skatowany pies znaleziony w opuszczonym budynku. Rysopis sprawcy na zdjęciu.

 

Oo, słodki kotek!

Share.

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Shogun 23.01.2020
    Jakież to prawdzie, opisujące naszą współczesną, niestety w tym konkretnym przypadku smutną rzeczywistość. W dzisiejszych czasach to co naprawdę ważne nie ma siły przebicia. W sumie nawet nie tyle siły, co szansy. Liczy się tylko to co popularne, a jak wiadomo tragedie zwierząt, ludzi jak i sukcesy naukowe, które niewiele osób jest w stanie pojąć takie nie są.
  • DEMONul1234 23.01.2020
    Smutne, ale niestety prawdziwe, ludzie myślą jedynie o sobie i nie chcą dbać o innych...
  • Infernus 24.01.2020
    Niestety, ale smutne byłoby dziesięć lat temu, teraz jest rzeczą "normalną". Zdecydowana większość dba o swoje szczęście, przechodzi obok tych, którzy potrzebują wsparcia. Najważniejsze, że tym w garniturach jest wygodnie... Jeżeli chodzi o formę tekstu, to sumie nie wiem, czym on jest, więc kropek czepiać się nie będę :)
  • Pan Buczybór 25.01.2020
    Pod względem formy zdecydowanie do poprawki - wybiórcza interpunkcja, duże litery itd...
    Sam pomysł jednak i realizacja są dość interesująca. Takie jakby ukazanie fałszywej moralności i pustki, za którą podążają ludzie. Pomaganie z mody, a nie szczerości, a raczej pokazywanie, udawanie, że coś się robi, że nie jest się próżnym, nudnym człowiekiem.
  • Pajka 01.02.2020
    Interpunkcja i wielkie litery są tutaj zaplanowane i wstawione w odpowiednie miejsca, by ułatwić interpretację i odbiór utworu :) Ale dziękuję za opinię :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania